Tömma Soul Gems?

Medlem
Tömma Soul Gems?

Som frågan lyder, hur tömmer man Grand Soul Gems? Satt det blir "none" alltså.

Tackar på förhand!
Mvh/ WaltX


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Medlem

Nu har jag hittat fem tomma GSG och har lämnat dom till häxan, nu fattas det bara 5 garlics, tips?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

finns lite överallt. har du inte något emot att sno är det bara gå in i valfri stuga och plocka på sig


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Har letat hur länge som helst och har bara hittat 2 garlics, tips på några bra ställen att leta på (mages guild försäljare och sådant har ni redan tipsat om)? T.ex. något speciellt hus?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

finns lite överallt. har du inte något emot att sno är det bara gå in i valfri stuga och plocka på sig

Problemet är ju att jag ofta blir busted och vakten tar ifrån mig de stulna föremålen


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

haha, lite sådär. jag går alltid och släpar på massa vitlökar men jag kommer inte på något speciellt ställe där det går att få tag på dem. har för mig att det går att köpa i de där "vanliga" butikerna som säljer allt möjligt, men jag har bara hittat mina lite här och där och gjort potions av dem så har aldrig letat speciellt efter dem


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Nu har jag fått dryckerna och ska ge en till Count, efter jag har gjort det så vill han "sörja" sin döda fru och säger: "Please go" till mig. När jag pratar med hans assistent (ödlan) så säger hon att han behöver mer tid, och att han skulle kontakta mig. Då gick jag och sov i en säng i några timmar. När jag vaknade så stod han framför mig och sade: "Please go" igen?

Fattar inte vad jag ska göra..


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Gå till närmaste inn då eller smyger han sig efter dig dit också?

Medlem
Skrivet av WaltX:

Nu har jag fått dryckerna och ska ge en till Count, efter jag har gjort det så vill han "sörja" sin döda fru och säger: "Please go" till mig. När jag pratar med hans assistent (ödlan) så säger hon att han behöver mer tid, och att han skulle kontakta mig. Då gick jag och sov i en säng i några timmar. När jag vaknade så stod han framför mig och sade: "Please go" igen?

Fattar inte vad jag ska göra..

Du kanske gick och la dig i hans säng.


signatur

<3

Medlem

Har samma problem, väntade i flera dagar, gjorde andra quests och kom tillbaka men likaväl gnäller han bara "please go".

Medlem
Skrivet av Svenpa:

Har samma problem, väntade i flera dagar, gjorde andra quests och kom tillbaka men likaväl gnäller han bara "please go".

Nu har jag klarat det. Du måste låta 1 dag passera, sedan väntar du i samma rum som hans fru ligger i tills 2 st andra kommer in. Stå bara där.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

1
Skriv svar