Assasin/thief armor?

Medlem
Assasin/thief armor?

Hej!

Jag är en katt (kommer inte ihåg rasnamnet) och är assasinoch thief som färdigheter!

Jag skulle vilja ha lite tips på vad för vapen och rustning som är bra att ha till det och vart man kan skaffa dom sakerna!

just nu har jag rustningen man få från dark brotherhood och sufferthorn!

Jag brukar bara göra uppdrag åt dom och åt thief guilds!

Tacksam för svar!

Medlem

När det gäller vapen så får du rätt så bra från uppdragen i Dark Brotherhood, när det gäller rustning så föreslår jag att du tar det du får i Dark Brotherhood eller Thieves Guild beroende på vad som passar din spelstil bäst. Så gjorde jag och det funkade bra för mig, jag bytte visserligen upp mig senare men det funkade utmärkt i början.

Medlem

ok, tack för tipset! Jag har visserligen inte fått någon utrustning från thief guild än, men jag har bara gjort ett uppdra där än!

Medlem

Hmm, jag har en fråga till! Har läst i forumet att man kan få en utrustning från thief guilds, men det har inte jag fått! jag har gjort upp drag till att jag är cat burgular eller vad det heter! Hur får man det?

Medlem

Hmm... Då kanske jag blandar ihop Thieves Guild med Dark Brotherhood för man får en light armor vid namn Shrouded Armor vid någon av de 2. Eller så kanske man får den senare i Thieves Guild, någon som kommer ihåg det bättre än mig?

Medlem

Man får bara The Grey Crowl "Gray Fox hjälm" av thiefs guild.

Inaktiv

Yup, inget mer thief armor av thief's guild.

Shrouded Armor får du när du börjar i Dark Brotherhood.

The Grey Crowl får du i slutet av thiefs guild uppdagen när du är högsta rank. Jag vill inte spoila något mer.

Medlem

hehe tackar, jag har just börjat med att få uppdrag av the gray fox! Men är grey crowl bra eller?

Inaktiv
Medlem

tack för sidan kaziklubey

Medlem

En fråga ! Hur hittar man Grey Fox??:D
har nämligen letat efter han får man någon belöning om man tar fast han ??

tacksam för svar:)!

Medlem

prata med en tiggare. få honom att tycka om dig, med den där snurran eller med mutor om det behövs. har inte orkat prata med honom ännu men det är ingen konst att ta reda på var han finns


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv
Skrivet av waagaard:

En fråga ! Hur hittar man Grey Fox??:D
har nämligen letat efter han får man någon belöning om man tar fast han ??

tacksam för svar:)!

Oblivion är ett spel helt utan egentliga val och konsekvenser, vilket bland annat innebär att du inte kan "haffa" Gray Fox, eftersom han är ledaren för thieves guild. Utvecklarna var av någon anledning rädda för att man skulle ångra sig och vilja gå med istället, antar jag...

Medlem

KasikluBey:

lite spoiler


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Problemet med Gray Fox-hjälmen är att man har en dryg bounty på sig så fort man drar eländet över skallen, finns dock en mod som plockar bort det, fast den tar liksom bort en del av känslan, eftersom att bilden med ditt nylle iklädd den sitter uppklistrad överallt med en fet belöning.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem
Skrivet av Hukkie:

Problemet med Gray Fox-hjälmen är att man har en dryg bounty på sig så fort man drar eländet över skallen, finns dock en mod som plockar bort det, fast den tar liksom bort en del av känslan, eftersom att bilden med ditt nylle iklädd den sitter uppklistrad överallt med en fet belöning.

Det är ju inte meningen att man ska bli upptäckt som tjuv

Dessutom kan man bara ta av den när en person ser en så tycks han glömma bort vad han precis såg.

Medlem
Skrivet av Spectral:
Skrivet av Hukkie:

Problemet med Gray Fox-hjälmen är att man har en dryg bounty på sig så fort man drar eländet över skallen, finns dock en mod som plockar bort det, fast den tar liksom bort en del av känslan, eftersom att bilden med ditt nylle iklädd den sitter uppklistrad överallt med en fet belöning.

Det är ju inte meningen att man ska bli upptäckt som tjuv

Dessutom kan man bara ta av den när en person ser en så tycks han glömma bort vad han precis såg.

Mm precisden är väldigt bra när man ska göra nåt mord elr ta nånting för då är det bara att ta av sig den så vips så försvann mordet och stölden. Fast sakerna ligger ju i din ficka fortfarande Svänzkan är inte på topp i ikwell


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar