Inaktiv
Roliga bilder

Cyrodiil är en plats där mycket kan lustiga grejer kan hända. Har ni hunnit ta bilder på något lamt, så var inte rädda för att posta

Detta råkade jag ut för idag:
http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/091dd3db4e3e31ef...
En snubbe med en pil i röven, min häst och en lodis diskuterar skooma. Dessutom ligger en död bandit i förgrunden


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Hehe!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Inaktiv

Snälla, säg att du inte köpte den där hästrustningen...

Inaktiv
Skrivet av KazikluBey:

Snälla, säg att du inte köpte den där hästrustningen...

Nejdå, fick den rustningen genom tilläget "horse armour". Om min häst dör (vilket inte är helt otroligt med alla idioter som ska tafsa på hästen när jag är ute och rider) och blir tvungen att köpa en ny häst, då kostar det 500, men inte första gången


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv
Skrivet av SkarZnik:

Nejdå, fick den rustningen genom tilläget "horse armour". Om min häst dör (vilket inte är helt otroligt med alla idioter som ska tafsa på hästen när jag är ute och rider) och blir tvungen att köpa en ny häst, då kostar det 500, men inte första gången

Jag pratade om just horse armour DLC:n, inte innehållet i den.

Ingår ju i Knights of the Nine..


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv
Inaktiv

Alla officiela mods ingår i KoTN ^_^

Medlem

Tjena KAn man bara ha häst amour på Knights Of The Nine??
och en sak till kan man slåss från hästen på Knights Of The Nine?

Medlem

finns en mod för att få hästrustning.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Som Hwergelmer sa: Det är en "mod" som man måste betala extra för. Den medföljer dock om man köper Knights of the Nine i butik, till PC.

Och nej, det går inte att slåss från hästen i Oblivion, med eller utan moddar eller expansioner.

Medlem

vill minnas att det finns en gratis hemlagad mod att ladda ner någon stans också


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Jag vet flera o-officiela horse armor mods som det arbetas på, dom som är släppta är retexturingar och kräver den officiella pluginen.

Finns ingen slåss från hästen mod, bara en som låter dig kasta spells på dig själv.

Medlem

OT: Jex, vad heter den?

Inte mycket roliga bilder det blev i denna tråd...

1
Skriv svar