Köpa Oblivion till 360'n? Osäker..

Medlem
Köpa Oblivion till 360'n? Osäker..

Hej!

Jo, såg att Oblivion till 360'n bara kostade 249:- på Elgiganten och blev lite sugen. Men jag har nästan aldrig spelat sådana RPG spel, är Oblivion en bra start? Är det lätthanterat (för nybörjare)? Värt 249:-?

Tack på förhand!
MvH/ Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Köp det och njut, behövs inte sägas mer :).


signatur

<3

Medlem

Jag är inget större fan av RPG och har inte spelat något av de tidigare spelen i serien men hade inga som helst problem att komma igång. Man får en bra introduktion i början till hur man spelar och man lär sig lätt efterhand det man inte lärde sig då.

Inaktiv

Letar du efter något lätthanterligt för nybörjare har du kommit rätt, och med det priset för ett konsolspel kan jag nästan rekommendera ett köp.

Medlem

Tack för svaren!
Då drar jag till elgiganten på fredag


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

***STOP!!!***

Det är mycket bättre att köpat till PC, du kanske har en dålig PC eller så kostar det lite mer men det är värt det. På XBox360 verisionen kan du EJ ha spelar gjorda mods, något som är lite av hela iden i Elderscroll spelen. Du kan dock KÖPA dom officiella moddsen. Mitt tips är att köpa PC verisionen om du vill ha ett spel some räcker lite längre...

Medlem
Skrivet av JeX:

***STOP!!!***

Det är mycket bättre att köpat till PC, du kanske har en dålig PC eller så kostar det lite mer men det är värt det. På XBox360 verisionen kan du EJ ha spelar gjorda mods, något som är lite av hela iden i Elderscroll spelen. Du kan dock KÖPA dom officiella moddsen. Mitt tips är att köpa PC verisionen om du vill ha ett spel some räcker lite längre...

Uhmm, jag har läst i hans tidigare trådar att hans dator är rätt så dålig=går ej köra oblivion på.:(


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av JeX:

***STOP!!!***

Det är mycket bättre att köpat till PC, du kanske har en dålig PC eller så kostar det lite mer men det är värt det. På XBox360 verisionen kan du EJ ha spelar gjorda mods, något som är lite av hela iden i Elderscroll spelen. Du kan dock KÖPA dom officiella moddsen. Mitt tips är att köpa PC verisionen om du vill ha ett spel some räcker lite längre...

Uhmm, jag har läst i hans tidigare trådar att hans dator är rätt så dålig=går ej köra oblivion på.:(

Jo, precis. Köper det till 360'n istället, 249:- är ingenting för ett spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är knappast så dåligt att man måste köra med mods. Imo är lika bra vare sig med mods eller ej...

Inaktiv

Har bara lite dålig erfarenhet av snubbar på elderscroll forumet som gnäller om just XBoxar och mods...

Medlem
Skrivet av JeX:

Har bara lite dålig erfarenhet av snubbar på elderscroll forumet som gnäller om just XBoxar och mods...

No shit?

Var och varannan fråga går typ "1 H4V3 JU3ST BUY3D T3H XB0X360, T3LL M3 HOW TO US M0DS FR0M T3SS0URCE PLZ!!!!1111"

Inaktiv

Tro det eller ej en del frågar efter Construction Set till XBox!?

En vanlig XBox topic:

- "!M 1337 U 7311 m3 h0w t0 g37 (5 |=0|2 M3 N00|3!!!"
- "No you can't have mods or CS to the XBox 360, only official"
- "Th3 5Uxx0Rz!!! STFU DAMD N00b!!!!!!!"

Medlem

Hag har spelet till både pc och 360'n och jag gillar mest att lira det på xboxen för det är så jäkla gött å bara ligga i soffan lira, mkt mer avslappnade på ett spel av den magnituden.

1
Skriv svar