Main Quest har buggat sig?

Inaktiv
Main Quest har buggat sig?

Jag misstänker starkt att min main Quest har fuckat sig nu.

Jag är vid questen "Aid for Burma", d.v.s. när man ska stänga en oblivion vid varje gate för att få stadens greve att skicka hjälp till bruma. När jag har frågat alla städer och stängt alla gates upptäcker jag att Kvatch och Elder Council är kvar, jag sticker till kvatch där jag uppenbarligen inte rensat slottet än med den där snubben. Jag gör det och han går med på att skicka trupper till Bruma, sen bara stängs questen, utan att jag får reda på att den är completed eller någoting och pilen vid elder council försvinner. När jag åker upp till Cloud Ruler Temple vägrar Jauffre säga någonting, "Aid for Burma" finns inte ens som alternativ längre och Martin säger att den sista grejen i Mysterium Xarxes är svår att lösa. Kort sagt, jag kommer inte vidare i Main Questen.

Vad fan ska jag göra?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Du ska väl gå och prata i kapellet i förberedning för

den stora attacken


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

I vilket chapel, och med vem?

Grejen är den att "Allies for Burma" har hamnat under completed quests, och det har varken kommit upp ruta eller pil om vad jag jag ska göra näst :/


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Jo nu tänkte jag nog tänkte jag lite fel, Allies for bruma är ett sidoquest som hör ihop med mainquest, du måste inte göra den men annars finns det en risk att viktiga personer dör. Det riktiga questet heter Defense Of Bruma.:up:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Okej, men skiten har ändå buggat sig. Varken Jauffre eller Martin reagerar när jag pratar med dem trots att det var Jauffre som gav mig uppgiften. Någon idé om vad jag kan göra?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

Vad sägs om att snacka med Countess of bruma som Martin sagt till dig att göra, när du har skaffat förstärkningen....

Så snacka med henne.... sen war counsil....

Inaktiv
Skrivet av SidPao:

Vad sägs om att snacka med Countess of bruma som Martin sagt till dig att göra, när du har skaffat förstärkningen....

Så snacka med henne.... sen war counsil....

Hon har jag redan pratat med. War council däremot har jag inte pratat med, vilka det är?

Alltså, tro inte att jag är trögfattad eller nåt sånt, det är bara det att alla pilar o.s.v. i den questen har färsvunnit så jag är helt förvirrad, står ingen nyttig info vid completed quests heller.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Medlem

War counsil är inte personer .. utan akten av att dom sätter sig ner och har war counsil... (krigsråd) ....

Men om det nu verkligen har buggat sig får du väl använda fusk.. och ändra i vilket steg questet ligger..

http://tes.ag.ru/oblivion/cheats/cheats.shtml

Fusket är setstage... resten borde du kunna klura ut själv..

Inaktiv
Skrivet av SidPao:

War counsil är inte personer .. utan akten av att dom sätter sig ner och har war counsil... (krigsråd) ....

Men om det nu verkligen har buggat sig får du väl använda fusk.. och ändra i vilket steg questet ligger..

http://tes.ag.ru/oblivion/cheats/cheats.shtml

Fusket är setstage... resten borde du kunna klura ut själv..

Tack för hjälpen. Kan dock inte säga att det var fusk eftersom jag inte hoppade över något steg utan bara löste en lam bugg så att handligen kunde fortskrida

Jag var dock närmare slutet än vad jag trodde, The Paradise var busenkelt och sen var det bara att mullra på. Lord Dagon var asful förresten.


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

1
Skriv svar