Medlem
Nån som vet

Om det finns en mod som gör att världen i oblivion blir lite plattare?

Är trött på att hela spelet är uppförsbackar och nerförsbackar när man är ute.


signatur

Den som vet vet.

Inaktiv

Det vore fruktansvärt jobbigt att göra, och skulle förstöra kompabiliteten med en hel drös andra moddar.

Inaktiv

Öh, vill du att världen ska vara plattare. Tror ingen har gjort en sån mod för ingen vill väl att världen ska vara helt platt. tycker själv att det är tur det finns berg och högländer som gör att det känns mer naturligt. Fruktansvärt tråkigt om det hela världen skulle ha samma höjd.

Medlem

jag som är glad att de äntligen har fått teknik för att inte göra spelen platta!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

^^^^^^Upp-Ner^^^^\__/Dal^^|^|Imperial city.:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av IceMan:

jag som är glad att de äntligen har fått teknik för att inte göra spelen platta!

mm kan bara hålla med, och fyrkantiga hus och gubbar var särskilt poppis då med.

Skrivet av Bravo:
Skrivet av IceMan:

jag som är glad att de äntligen har fått teknik för att inte göra spelen platta!

mm kan bara hålla med, och fyrkantiga hus och gubbar var särskilt poppis då med.

lol!

ja, finns det ingen som kan modda Oblivion att se ut så här: http://web.stcloudstate.edu/mdbarton/images/crpg_pics/akalabe...


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv

Akalabeths (alias Ultima 0) grafik har väl kanske inte åldrats lika bra som vin, men det var nog så häftigt när det gjordes 1980.

Inaktiv

Ta bort alla texturer och lägga dit wireframes-shaders i olika färger?

Eller ta up consolen och skriv TWF (toggle wire frames)

1
Skriv svar