[DLC6] Shivering Isles - Video!

Inaktiv
[DLC6] Shivering Isles - Video!

*** Great news ***

En video på en XBox 360-nyhets sändning har kommit ut på YouTube.

Devsen snackar och visar om alla nya coola saker, det jag tycker verkar grymmast är:

+ Kicking Creatures! - Monster som sparkar dig B)
+ Invånarna i The Realm Of madness kommer att ha bättre AI! - Dom sa att dom ej kunde göra det till Oblivion för att det fanns förmånga NPC's och alla ville se det släppt.
+ Allt kommer att vara galet!

Länk: YouTube

Enligt GameFaq kommer det släppas andra kvartalet 2007.

*** Old news ***

Rykten om en ny expantion har nått mina öron, den verkar vara mer expantion än en litet hus eller armor.

Citat:

"The additions just keep coming for Bethesda's unstoppable RPG The Elder Scrolls IV: Oblivion. Following on from the Knights of the Nine downloadable content, reports have begun to surface from various sources (apparently Finnish gaming mag Pelit let fly with the news) that a full expansion is on its way, entitled Shivering Isles."

Från XBox 360 News

Shivering Isles har tagit och registrerats av Bethesda Softworks som ett varumärke.

Enligt Amerikanska PCGamers online release lista släpps det våren 2007.

I en webradio interjuv sa Todd Howard (an av Oblivions skapare) att vi kan förvänta oss något stort efter KOTN

Detta är bara rykten fast kan det ligga nån sanning i dom?

Medlem

Äntligen nåt vettigt!!:D:up:8):heart:


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Lite mer info: Shivering Isles KAN betyda två saker, en ny ö, antingen en is ö fast då har vi en bloodmoon kopia, eller "The mad realms of Sheorgaht", den galna guden... Jag hoppas på det sista

Inaktiv

Äntligen. Nu kan min rastlösa skogsalv fortsätta sitt äventyr

Inaktiv

( Kom ihåg att detta bara är rykten! )

BTW, snälla säg Woodelf, namnen låter så fåniga på svenska!

Medlem

Ödlemänniska, Hög(?)alv, Mörkalv, Imperialist, Kattmänniska, Norrlänning, Ork, Skogsalv, Rödvakt och Magigubbe.:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Hög-Alv = Alf-pundare
Clanfear = Klan-rädsla?

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

Ödlemänniska, Hög(?)alv, Mörkalv, Imperialist, Kattmänniska, Norrlänning, Ork, Skogsalv, Rödvakt och Magigubbe.:P

He, He....

Skrivet av JeX:

Hög-Alv = Alf-pundare
Clanfear = Klan-rädsla?

Ha, ha, ha, ha :D:up:

Bästa nyheten det här året men är det tänkt att komma nu i vår borde det ju dyka upp info + screens rätt snart.


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

A spokesperson for Bethesda Softworks confirmed the expansion's existence but declined to reveal further details at this time.

http://au.gamespot.com/news/6163775.html


signatur

3080, i9-11900F, DDR4 64GB

Inaktiv
Skrivet av JeX:

Lite mer info: Shivering Isles KAN betyda två saker, en ny ö, antingen en is ö fast då har vi en bloodmoon kopia, eller "The mad realms of Sheorgaht", den galna guden... Jag hoppas på det sista

Eftersom det blev det sista, berätta för en som inte vet, på vilket sätt är han galen?


signatur

BioShock är den mest överlägsna komponeringen som släppts under denna halvan av decenniet.

Inaktiv

Eh... Allt?

Han är typ guden av Sjuk-humor och idioti...

"Sheogorath, whose sphere is Madness, and whose motives are unknowable."

Medlem

påminner rätt mkt om morrowind


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Tja... Det är fortfarande Elder Scroll Serien och dom har smyg gluttat lite av morrowind (säger det i filmen) för att få in den "exotiska känslan".

Medlem
Skrivet av JeX:

Tja... Det är fortfarande Elder Scroll Serien och dom har smyg gluttat lite av morrowind (säger det i filmen) för att få in den "exotiska känslan".

ja tex de stora färgglada svamparna


signatur

Bengebolle

Inaktiv

Yay! Super-svampar till alla ^^

Medlem

jippie,och tactical nukes till alla!!!

Inaktiv
Skrivet av Vonyx:

jippie,och tactical nukes till alla!!!

Yay! För atom och kärn-fysik!:up:

1
Skriv svar