Oblivion - röda stats

Inaktiv
Oblivion - röda stats

Min gubbe har fått sin endurance och personality väldigt minskat och om jag har fattat det rätt så kan man cura detta genom att gå till ett chapell och trycka på altaret.. men det står "Repent your crimes, wicked one!" antagligen för att jag är med dark brotherhood och thieves guild, aja iaf.

Hur kan jag göra för att cura detta?
Tacksam för svar!

Medlem

Betala bountyn du har på dig så ska det nog ordna sig, om inte annat så är det bara kolla efter potions eller spells som fixar dom som är skadade.

Medlem

Det står så eftersom att din infamy är högre än din fame, så att betala bountyn gör ingenting är jag rädd. Den dryga vägen att ordna det är att vinna arenan, klarar du hela får du helt vansinnigt med Fame.

Enklare är att söka igenom mages guilds och alchemy shops etc för att hitta "Restore <Insert attribute here>"potions.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Inaktiv

Tackar, får försöka fixa det då ^^

Medlem

Ska inte vara några problem, Gilded Caraffe i Imperial City kan man alltid råna, de har massor med bra saker.


signatur

Vila i frid, Mikael "The_Maxx" Löfgren
Tack för den tid du var med oss, även om den var alltför kort

Medlem

Det finns väl en möjlighet till att återställa värdena? Om man har modden Vile Lair så kan man ju aktivera ett altare där man kan be till Sithis om infame är högre än fame, det borde väl också funka?

Inaktiv

jag hittade ett random altare ute i skogen som curade det, fast det altaret är inte märkt på kartan och jag vet inte varför det ville mig gott osv, kanske var det Thopet410 menade?

Medlem
Skrivet av Mewd:

jag hittade ett random altare ute i skogen som curade det, fast det altaret är inte märkt på kartan och jag vet inte varför det ville mig gott osv, kanske var det Thopet410 menade?

Nej det jag tänkte på ligger i en grotta.

Var det ett sånt altare på länken nedan du botade dig vid?

[http://photos1.blogger.com/blogger/1341/2571/1600/anutwyll.jp...]

Eller vad det vid ett sånt här?

[http://img85.imageshack.us/my.php?image=wayshrine7ml.jpg]

Inaktiv

drygt att vinna i arenan?
nej det går snabbt

1
Skriv svar