Posta bilder på din/dina karaktärer i oblivion.

Medlem
Posta bilder på din/dina karaktärer i oblivion.

Tänkte det kanske skulle vara roligt att posta lite bilder på era karaktärer ni skapat till oblivion, själv kan jag börja med mina 2 seriösa gubbar jag skapat.

Merlion - #1 - #2
RedGuard/Warrior/Knight

Peter Stormare #1 - #2
Nord/Spelkändis?

Imperial Guard #1 - #2
Imperial/"By the Nine! Stop you have violated the law"

*Update* - Oseriös
Mr.Beauty #1 - #2 - #3
Wood Elf/ "?"

Skulle va roligt att se era också om ni ska ta bort ui,n och menyerna så skriv TM i consolen och samma för att få tillbaka den, körde med fraps för att ta bilderna.

Medlem
Skrivet av Bravo:

Tänkte det kanske skulle vara roligt att posta lite bilder på era karaktärer ni skapat till oblivion, själv kan jag börja med mina 2 seriösa gubbar jag skapat.

Merlion - #1 - #2
RedGuard/Warrior/Knight

Peter Stormare #1 - #2
Nord/Spelkändis?

Imperial Guard #1 - #2
Imperial/"By the Nine! Stop you have violated the law"

Skulle va roligt att se era också om ni ska ta bort ui,n och menyerna så skriv TM i consolen och samma för att få tillbaka den, körde med fraps för att ta bilderna.

Få se nu, En hippie, en snobb och ett freak.:P


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Eeeeeh okej det var ju schysst sagt?

Meningen med sista är att han ska se "komisk" bossig ut som nått från en animerad film så han är väll ett freak om man jämför med en vanlig person i oblivion.

Och som jag sa förut posta gjärna bilder på era egna också.

Medlem

Jag bara skämtade, min egna gubbe ligger i hårdiskrymden, detvillsäga jag har inte installerat spelet men har kvar mina saves.:|


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Första gubben ser riktigt bra ut, men dom andra...

Skulle inte kunna spela med gubbar som inte passar in i spelet utseendemässigt. Det förstör stämningen lite när man ser ut som en näsapa.

Medlem

Hehe var mest på skoj skull jag gjorde dom andra gubbarna när man hade extremt tråkigt

Medlem

Den här tråden slår ju den på det officiella forumet med hästlängder!

Medlem

Woho ett Conan-fan? Mycket bra gjord måste jag säga. Får väl ta och fota min Bretton senare då.


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Inaktiv

Ett Conan-fan till här.

Medlem

snygga bilder iaf ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

Den första är jag inte överförtjust i. Den känns lite för standardiserad om du förstår vad jag menar.

Den andra är en god tanke, men jag skulle gärna velat se vad han gömmer sig för/jagar. Om du hade gett honom lite skogskläder, en pilbåge och placerat honom så att man sett ett rådjur gå och beta i en glänta eller nått hade den varit klockren.

Den tredje är helt klart den bästa. Helt underbart komponerad. Det finns en tydlig historia här, Snön, kåpan, ensamheten... allt är så talande. Underbart!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Inaktiv

Klfh, bra skrivet.. den första är väl ganska kass, känns som ett "random screenshot", bara tagit på måfå eller så. Den andra kunde vara så mycket bättre med annat gear/equip som Klfh säger och den tredje är helt underbar. : )


signatur

"Nothing is more intolerable than to have to admit to yourself your own errors"

Medlem

den första var faktiskt random, den första som togs.

imorgon så ska jag ta några nya bilder, pass på bröder.:D

Medlem
Medlem

Du verkar gilla snö

Låt mig säga såhär; Du gör lite samma misstag på den första bilden som du gjorde tidigare. Det behövs nästan ett byte för att sådana där bilder ska bli perfekta.

Den andra bilden är det nått som jag inte gillar med. Den är helt ok komponerad, men det är som om allt är ur fokus. Jag saknar en ordentlig "bakgrundsstory" som man kan tänka sig. Något som liksom ligger bakom bilden.

Gj iaf!


signatur

Allt i ovanstående post är självklart endast min åsikt, och bör läsas som rättstavat även om så inte är fallet.

Medlem

meningen/storyn bakom den andra bilden är att han står på en klippa och typ skriker ut i luften av någon orsak. kanske är arg på någon/något? samtidigt som det är världens hårdaste snöstorm rakt i ansiktet på honom för ökad effekt ^^

Medlem

Måste säga att dina bilder "s3ng" var riktigt tjusiga(Y)


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

Måste säga att dina bilder "s3ng" var riktigt tjusiga(Y)

danke

1
Skriv svar