Inaktiv
UT2004 Filmer

Såg att det fanns en tråd där bla Nosnos länkade till några UT2004 filmer, och eftersom det inte händer så mycket i UT forumet tänkte jag länka till några UT2004 filmer som är värda att tanka:

Finnish IT
Brownies - The Movie
Unrealnorth The Movie
Malignancy
Jesus
aaXess
Status: Critical
CTLB
FOE
FOE 2
Meretrix
Nagash - Come Die With Me
No Escape
No Escape 2
bruttO the Movie III - Satis(FRAG)tio
Goodnight - Goodfight
ESWC 2005
GNA: The Movie
ANAL The Movie
Ascension
No exit
DENY III

Medlem

Bra initiativ. Trodde det var flera jag saknade men när jag tittat igenom så var det bara Ascension jag inte hade. Ska bli kul se den i alla fall.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Kan rek. Anal the Movie. En av mina favoriter. Ska se om jag kan hitta en länk till den... hrrm.

Medlem

Av någon underlig anledning så har folk tankat Anal the movie flera gånger från mig men aldrig någon annan UT-film.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

ANAL the movie var den så gott som första UT2003/2004 filmen med riktigt snygga effekter, men filmerna som släpps nu har sprungit om den ganska bra enligt mig.

Inaktiv
Skrivet av cleor:

Av någon underlig anledning så har folk tankat Anal the movie flera gånger från mig men aldrig någon annan UT-film.

Hehe, man ska inte underskatta en bra uppseendeväckande titel. Slår vad om att åtminstone en blev rätt besviken när filmen startade...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar