Spela utan skiva, HUR?

Inaktiv
Spela utan skiva, HUR?

Jag köpte precis Unreal Tournament 2003 till PC. Har tre datorer hemma, så jag tänkte att nu kan jag och syskonen LANa skiten ur oss innan julafton.

Men icke. Det krävs tre separata skivor för att det ska fungera på varje dator. Nu är jag inte alls hemma i det här med crack, men en kompis till mig sa att det är bara att tanka hem en NO CD-fix eller ett crack. Jag är inte alls hemma i det där, så jag skulle vara tacksam för lite hjälp.

Var kan man hittat något bra som inte kräver att var dator ska ha en skiva.

Länka gärna någon bra sida.

Tacksam för svar!

Medlem

Det är fullt lagligt att göra en mini-disc som fungerar som en riktig CD/DVD ifall man köpt spelet om jag inte minns fel och det finns program för det. Snabbt och enkelt. En mini-disc är en CD/DVD som man lagrar på hårdisken så är det bara att mounta den med tillexempel Daemon Tools eller Alcohol 120%. Game Jackal är programmet jag pratar om och borde fixa jobbet åt dig.

Medlem

Illegal är den definitivt inte (och det är heller inte olagligt att använda no cd-fix och dylikt), men däremot strider den nog mot våra forumregler. Men det får någon moderator ta hand om.

Medlem
Inaktiv

Unreal spelen kräver väll inge skiva så fort man patchat dom till en version över den som kom med installationen.
Hade väll nått med utvecklare VS utgivare att göra..

Vila i frid

Som andman säger, sidan är inte olaglig, men det är emot våra regler.

(Inlägget borttaget.)


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

Youtube-proffs

My god va cool din avatar är nu maxx. Haha!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

exakt UT2003 kräver ingen skiva, men däremot kanske ni behöver olika nycklar när ni ska lana

Medlem
Medlem

nä UT2k3 behöver du ingen cd i när du spelar, och sedan kan man köra, vad är det? 3st på samma key (online) sammtidigt.
offline, i bara LAN borde en key räcka lagret runt


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar