Medlem
Release datum?

Tänkte bara kolla om nån har något realese datum för UT07, finns inget om det i artikeln här på forumet och jag har kollat lite på epics hemsida också. Har dom helt enkelt inte gått ut med nåt än?

Flakmonkey

Epic går aldrig ut med ett exakt lanseringsdatum förrän de vet att de kommer kunna hålla det... just nu lutar det väl åt en Q2 2007-lansering eller något sånt

Medlem

[http://www.gamestop.com/search.asp?Ntk=TitleKeyword&Ntx=mode%...]

06/01-07 enligt dom
Och kollar man upp wiki så tror dom att det ska komma i början av nästa år, så det ovan kan kanske stämma men som sagt är det inget bestämt än.

Medlem

tro inte på något datum förutom epics egna. Det ska komma en demo.

http://utforums.epicgames.com/showpost.php?p=24611851&postcou...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Blir ny dator till UT2007 släpps


signatur

War never changes.

Medlem

kommer det att kräva mycket eller kan man spelar det om man pallar wow och oblivion?

Medlem

Ingen vet.


signatur

Space for rent.

Medlem

jo då! men de är som EA`s utveckling av nya spel, helt tysta.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Såg just detta på irc:

[http://duggmirror.com/pc_games/Unreal_Tournament_3_release_date_revealed/ Genre: First-Person Shooter
Release Date:
US: September 3, 2007
Europe: September 28, 2007 ]

:>

Medlem

och vi vet ju alla att allt som står på internet är sant


signatur

Space for rent.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

och vi vet ju alla att allt som står på internet är sant

Hehe roligt... allt på Internet kan ju inte vara sant.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

och vi vet ju alla att allt som står på internet är sant

Hehe roligt... allt på Internet kan ju inte vara sant.

Men kan alltid hoppas på ett release datum snart.
Jag tror i alla fall att spelet kommer någon gång detta år.

Medlem
Inaktiv

har alldrig spelat något UT själv :\ Jag har dock stora förhoppningar om UT2007 är det något som är värt att köpa och vad är priset för detta spelet?:D


signatur

Weapons don't kill people, Mac Donald's does!

Medlem

Inget datum bestämt än. De optimistiska hoppas på det här året. Pessimisterna (realisterna?) nästa år.

Priset blir nog som ett vanligt spel, kring 450 alltså skulle jag gissa. Epic brukar släppa demos så man inte behöver köpa grisen i säcken (till skillnad från vissa andra som inte har stake nog att visa vilket bra spel dom har utan man måste köpa det oprövat)


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Jo, det är även fel för dom som släpper sina demo på sina spel 1 halv år efter till och med. Jag tycker man borde få demot innan releasen.

Medlem

demona har oftast varit ganska otweakade och om jag inte missminner mig så har inte allt i fysik, vapen osv varit helt bestämt, utan spelare har själv fått kommentera spelkänslan som påverkat den slutgiltiga, fulla versionen.
Ni får rätta mig om jag har fel, minnet är riktigt bra, men tyvärr kort.


signatur

thank you, come again

Medlem

Klart att demot kan ju inte direkt bli lika bra som fulla versionen.
De lägger ju inte ner massa tid på demot som med fullversionen.

Medlem

-"When it's done" det vet ni ju alla!

Inaktiv

Amatör att inte kunna sätta ett datum, iofs ännu mer amatör att sätta ett datum som man bommar med ett halvår. Störst amatör är det dock att först sätta ett datum och sedan när man bommar det komma med "when its done"... det är väl det epic gjort?


signatur
Medlem

Nä, har svårt att tänka mig att Epic har gått ut med något officiellt datum alls.

Medlem

Senaste är att det ska släppas i november.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Japp, det är sant. Det här fick man reda på genom att se deras senaste trailer. De satsar på få det färdigt det då.

Inaktiv

November passar perfekt för då fyller jag år, de skulle bara våga bli sena. Den stora frågan är om jag ska köpa det till PS3 eller inte? Jag måste ha det till PC, det är det inget snack om. Men jag skulle gärna vilja testa det till PS3; för att få grepp om känslan, se hur det ser ut när cellprocessorn driver UE3, se hur snyggt det blir med HDTV. Fast det kanske kommer ett demo man kan leka lite med.


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

1
Skriv svar