Unreal Tournament 2003

Inaktiv
Unreal Tournament 2003

Får upp felmeddelande när jag startar UT 2003 på min burk... Kör på en Amd 64 Dual Core... Ati Radeon X800GT nån som vet vad det kan vara för fel?

Tacksam för all hjälp...

//Andy

Medlem

Installerade du allting på en gång, bonuspacks etc?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

nj
Medlem

Det blir nog lättare att hjälpa dig om du skulle kopiera in felmeddelandet till forumet.

Medlem

mm, ctrl+c - din vän!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Bongar man in allt på en gång och i fel ordning, ja då är det kört. Men man kan ju ha andra fel än det jag tänker på, posta gärna med lite mer info.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

snabbfix: avinstallera ut2003, installera ut2004


signatur

thank you, come again

Inaktiv

när ämnet ändå är uppe på tapeten:
lirar folk fortfarande ut2003?

Medlem

Jodå, det joxas en del ut2003 fortfarande.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av ginyu:

när ämnet ändå är uppe på tapeten:
lirar folk fortfarande ut2003?

Såg t.om. en request på en laddar/cup senast jag var inne och härjade på Clanbase. ^^

Medlem

UT2k3 är ju bäst så


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

2003 är som att hänga på lokala haket istället för att acceptera inbjudan till Playboy Mansion (2004).

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

2003 är som att hänga på lokala haket istället för att acceptera inbjudan till Playboy Mansion (2004).

och det vet ju alla att ice gillar att göra, hänga på det lokala haket alltså, mycket tryggare än i den stora vida världen av snusk och synd


signatur

thank you, come again

Medlem

skillnaden på UT2k3 och UT2k4, är att UT2k4 är en banntad noob version av UT2k3 som har bra så mycket mera, dock bättre nätcode i UT2k4.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

du hade väl din elaka uppkoppling under ut2003?
nätkodmässigt märker jag ingen skillnad men ut2004 var som att flytta till ett trivsamt nytt hem istället för att bli tvångsflyttad till ett sunket rivningskontrakt eftersom man i annat fall riskerar att få sova under klar himmel med familjen.
Jag hade tappat hoppet om epic efter ut2003, men det räckte med att sätta mig in i en server under demot av ut2004(utan några som helst kunskaper) för att känna att det var rätt... det är så ut ska kännas och inget annat, så glöm dom tråkiga tribbeltrubbelmegaflopphoppen och var med i matchen istället


signatur

thank you, come again

Medlem

UT2k3=http://www.xp-office.de/eurofighter/Bilder/spain-ef2000_jpg.jpg

UT2k4=http://www.allmustangandfordclub.com/EventImages/SantaPaula2004/An_Old_PlaneLOL.JPG

UT2k3 är så mycket mera rörligt, flygande, hoppande, klurigare. its more THAT lixsom. kräver mera utav spelaren, finns mera att göra.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Men trickjumpa du loss i 2003 då Iceman. DU behöver ju inte sluta spela det. Jag har hört att single player delen är rolig i det så...

1
Skriv svar