Ny film: Meretrix - a clan fnaZk movie

Flakmonkey
Ny film: Meretrix - a clan fnaZk movie
Inaktiv

Både snygg och välgjord filmer tycker jag. Och fragsen behöver man väll inte säga så mykcet om? ^^ Däremot undrar jag var Overkill är? Är det jag som är så dålig att jag aldrig fått något så coolt eller är det något speciellt som är tillagd?

Helt klart värd att ladda ner.


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Tror det är något speciellt, ibland får man det. Finns även en där det lät som rösten sa "bukkake" om man dödade med bion mycket. Kanske utcompen det ligger i.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

ganska bra film, tycker det var lite för långt intro men endå grymt välgjort, fragsen var väkl ganska bra, men tycker det var för många standard tex hs. Men 3d klippen under fragsen som laddningen av rl var sjukt snyggt.

jag kanske är ute och cyklar men är inte overkill från TAM?

Medlem

Hmm, när du säger det så så är det nog TAM ja.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

Tyckte den var ganska medioker, bra editerat och snygg 3D. Fragsen var väl inget att hurra över direkt, och tempot var lite konstigt. Fick inte vara kvar på min hdd iaf.


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Finns det nån film där man kan lära sig grunderna till dodge jumping och vet allt vad ni snackar om?

Medlem

Nosnos hade väl gjort en sån film. Vet inte vad den hette så hittar inte åt den men han tittar väl in själv så kan han länka till den.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Flakmonkey
Skrivet av Qrush:

Finns det nån film där man kan lära sig grunderna till dodge jumping och vet allt vad ni snackar om?

http://files.filefront.com//;6002375;;/

1
Skriv svar