Medlem
UT2k4 och sug?!

Hur är det med folks sug efter UT2k4 nu när det har varit ute ett bra tag, och UT2k7 ligger där och småler strax bakom bergen.

själv har jag paousat en lååång tid, men lirade lite smått iförgår, och dagen före den.
Det var kul!
men känner att man är lite ring rostig, men det är faktist nästan så att man får lust att börja träna lite grann för sina älskade 4on4 games
några flera här som kommit på att UT2k4 är kul trotts allt, eller är det bara en stor suck som kommer fram när ni läser ordet?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Överlag är det väldigt lite fps just nu tycker jag. Är dött i alla spel som jag hållit på med (ut2k4, ut99, warsow). Q4 trodde man skulle fylla upp tomrummet ett par år men när det var som det var blev det ganska tomt. Jag tycker fortfarande det är kul men saknar lite clanspelandet för 2 år sen. Kommer komma en hel del intressanta saker vid jul och nästa år (ET:QW, HL2 ep2 med portals/TF2). Jag hoppas dock mycket på ut2k7, blir det dock en flopp så lägger jag nog av.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

Jag förstår inte hur man har tid och ork att spela lika mycket som IceMan gjorde när jag träffade han. Och! nu spelar du nästan inget, och ändå har du inte tid med disken?

Medlem

Alltså, det finns ALLTID nåt bättre att göra än att ta tag i disken

Medlem

Hahahaha, skön känga där till Iceman


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

ut2004 har alltid varit skoj, men kan inte lira det nu med min voodoo 3:a.


signatur

thank you, come again

1
Skriv svar