unreal tournament 2007

Inaktiv

Det kanske den gör, men det blir nog jobbigt att spela så...

Medlem

som NakedApe sa, båda två

altså, både som server stat og global stat


signatur

Your honour is your life. Let none dispute it.

Medlem

Inte om du har statsen påslaget!


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

Precis, stats är den värsta mardrömmen om man jagar FPS.

Inaktiv

hur många kan vara som högst på en server eller bana?

Medlem

Det lär visa sig, tvekar på att de sätter någon hårdkodad gräns, men vi får väl se.


signatur

Space for rent.

Inaktiv

finns det något datum än på när det ska komma ut?

nj
Medlem

Nej. IGN/Gamespot skriver Q1 2007, sedan om det stämmer är bara att vänta och se.

Medlem

Tveksamt att det kommer Q1 eftersom demot inte kommit ännu. Demot brukar väl komma ett par månader innan release? (för att proffsen ska hinna hinner klaga så att det skräddarsys till deras fördel )

Medlem

exakt!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag kunde inte låta bli att lägga mig i.

David Dellblom får svar på sin fråga 10 gånger, ändå ställer han samma fråga om, och om, och om igen. Jag fick iaf nippran.

Är du så förbannat rädd för att dö och att någon ska se att du har dött? Det spelar totalt ingen roll om du suger när du spelar, ingen bryr sig.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Men om man lyssnar på vad Jeff Morrison säger c:a 3:45 in i denna filmsnutt som GameSpot lagt upp, så låter det som dom siktar på hösten 2007..... kanske senare om det behövs. :\

Inaktiv

Jag kunde inte låta bli att lägga mig i.

David Dellblom får svar på sin fråga 10 gånger, ändå ställer han samma fråga om, och om, och om igen. Jag fick iaf nippran.

Är du så förbannat rädd för att dö och att någon ska se att du har dött? Det spelar totalt ingen roll om du suger när du spelar, ingen bryr sig.

jag är förmodligen bättre än dig men det är inte statsen som är problemet utan att jag har det i huvudet hela tiden under när ja spelar........
och eftersom jag ställer denna fråga igen är för att alla svarar olika varenda gång!

Medlem

men som sagt, ingen bryr sig om statsen har aldrig gjort och kommer aldrig göra så varför bry sig om dom. Spela och ha kul, som man har med UT


signatur

Nämen!

Medlem

finns det ens nån som går in på stats sidan?
ingen bryr sig, och jag vet inte ens om det finns seriösa servrar som ens har det aktiverat? tror inte det.
ger inget, ingen tittat, ingen bryr sig.
Dock pratar jag nu om vi som kör seriöst.
"noobs" "barn" och annat patrask kanske enbart kör skit dåliga DM servrar för att få "bra stats" ? vad vet jag.
Det viktiga är att ingen å inget bryr sig.
jag vet inte ens addressen till sidan där statsen finns länge, se så ointresant är det.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Samma här, är helt oförstående till stats sidan.
Det lustiga är dock att epic harvar vidare på det. Dom hade väl tänkt att man ska kunna hitta servrar med jämnt motstånd på i UT3. Tveksam om det kommer funka så bra även om det låter bra.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Stats kanske kan vara intressant vid LAN eller liknande, annars ser jag inte riktigt poängen.

Folk är dock som bekant olika, vissa kanske får en kick av att se sitt digitala alter ego dyka upp på en lista.


signatur

Space for rent.

Inaktiv

Är det sant att spelet troligen kommer i slutet av 2007? (dvs över ett år försenat). Hörde ju första kvartalet 2007 tidigare.

Vote ballt iofs om 2007 kom ut 2008 tycker jag, om de misslyckats så grovt att de inte ens får ut det ett och ett halvt år försenat. Ska de döpa om spelet då eller vad gör de?


signatur
Medlem

Ingen vet, vi får se.


signatur

Space for rent.

nj
Medlem
Skrivet av Iceguppi:

Vote ballt iofs om 2007 kom ut 2008 tycker jag, om de misslyckats så grovt att de inte ens får ut det ett och ett halvt år försenat. Ska de döpa om spelet då eller vad gör de?

Spelet har ju redan bytt namn så det finns ju ingen press på att det måste komma ut 2007 pga namnet.

Inaktiv
Skrivet av IceMan:

finns det ens nån som går in på stats sidan?

Några finns det säkert. Var lite kul i början att se hur många monster kills eller wicked sick man hade, men det tröttnade man ju på efter någon vecka eller så... :#


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

ja det kommer slutet på året vad de tror nu .. me kan ge mig fan på att det kommer början på nästa år.

Inaktiv

Hur lyckas man missa en deadline med över ett år som det troligen blir? Måste vara nått slags rekord i dålig planering. Antar att det var många "OJ då..... tänkte inte det på det" på kontoret.


signatur
Flakmonkey
Skrivet av Iceguppi:

Hur lyckas man missa en deadline med över ett år som det troligen blir? Måste vara nått slags rekord i dålig planering. Antar att det var många "OJ då..... tänkte inte det på det" på kontoret.

Grejjen är ju att Epic aldrig satt en deadline, det är folk (butiker, utgivare) som hittar på en massa hela tiden

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av Iceguppi:

Hur lyckas man missa en deadline med över ett år som det troligen blir? Måste vara nått slags rekord i dålig planering. Antar att det var många "OJ då..... tänkte inte det på det" på kontoret.

Grejjen är ju att Epic aldrig satt en deadline, det är folk (butiker, utgivare) som hittar på en massa hela tiden

sen har de nog haft helt andra prioriteringar än att fixa UT3 för några fans. UT3 är välgörenhet, resten är big business för dem


signatur

thank you, come again

Inaktiv

Fast ändå, håll me dom att det är ganska klantigt. När spelet väl kommer ut är väl grafiken 2 år efter. Ungefär som att släppa CP spelaren när MP3 spelaren redan är släppt. Ok inte riktigt men om quake 5 kommer innan unreal 3 så är det ju skandal (och många UT spelare kör väl q5 då istället för att orka vänta?)


signatur
Medlem

Fast, Quake och UT har ju ganska olika spelstil i det stora. Sen finns det väl inte ens rykten om Q5 än.


signatur

Videomupp

Inaktiv

jag tror att dem bytte namn till U3 för att dem inte kanske ska släppa det 2007?

Medlem

eller för att U3 liknar mera UT99 än våra kära UT2k3 och UT2k4.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag hoppas att du kommer gilla UT3 också och jag hoppas också att JAG kommer gilla det.... Man får leva på hoppet när man inte har kärleken.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Skriv svar