UT2k7 noob spel.

Medlem
UT2k7 noob spel.

ghaa www.unrealnorth.com <--- BeyondUnreal Interviews Steve Polge (Dodgejump is out, Shieldbelt is in)

nu blir jag grymt sur >(
hur faan ska man kunna röra sig utan dodgehopp?
men jaaa! blir som Ut99 exakt. trycka på W ibland två gånger på a eller d...
jätte kul

"hej jag heter per 10år, jag lärde mig UT2k7 på 10min"

man kommer ju inte kunna röra sig, och det kommer inte gå fort, och det blir nog inte kul, röra sig som en hög med potatis+stenar.

sen UT2k3 så har det bara blivit mindre å mindre saker att göra, i UT2k9 kommer de väll ta bort dodge och förmågan att gå bakåt?


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

IceMan. Du verkar väldigt uppspelt över 2k7 ^^. Tycker du ska spela 2k4 och inte tänka på hur 2k7 kommer bli


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Flakmonkey

tror nog de kommer ta bort allt bara för att irritera dig ice ^^ Förstår inte hur det skulle bli lättare... det blir ju svårare nu med mer närstrider (tightare banor) och mindre hitscan dominans iom att du inte spenderar lika mycket tid i luften då man ju är hur lätt som helst att träffa...

Tror nog snarare du ska vara rädd för att det blir för svårt ice, att du inte kommer kunna äga längre

Medlem

Ice är bara rädd för att bli uppägd i brygga (som han blev i UT).


signatur

Space for rent.

Medlem

Jag kommer springa frivarv runt ice i UT2007. Muuahahahahhahahhahaaahh


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Inaktiv

Nä fan...va hemskt, jag har iofs nämt det tidigare men hoppades faktiskt på att det bara var rykten.

Detta är fan inte bra alls, undrar om walldodge ryker då oxo, som jag tolkat det så lär det försvinna oxo.

SKit!!!SKulle dom inte blanda ut2004 och UT99?
Nu känns det juh som UT99 rakt av, fast med nya spelsätt och uppdaterad grafik.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

Hehe, det e nog lugna puckar. Ice var i princip likadan innan UT2004 släpptes och strax efter. Misstänker att det kommer att vara samma visa igen när UT2014 släpps

Inaktiv

Såg just att dom behåller dubbeljump och walldodge.
Så man ska väl inte gnälla för mkt.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Flakmonkey
Medlem

Jag tycker det verkar riktigt najs! Lite mer intimt. Alltid bra när man spelar med hormonpojkar online, speciellt vid nakengaming.

Inaktiv

Ja ice whinar ju på det mesta så som gibbe sa, det är inget att oroa sig över


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

men i den här farten så kommer man i UT2014 ha två knappar, en för att gå rakt fram och en för att sjuta av det ennda vapnet som finns


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Meller:

Ja ice whinar ju på det mesta så som gibbe sa, det är inget att oroa sig över

som sagt:

Skrivet av IceMan:

men i den här farten så kommer man i UT2014 ha två knappar, en för att gå rakt fram och en för att sjuta av det ennda vapnet som finns

Jag säger det igen, det är bara dumt att försöka säga om spelet blir bra/dåligt på basis av några fattiga videosekvenser och intervjuer.


signatur

Space for rent.

Medlem

vi får hoppas det bli kul.
men efter Q4 så kan ju allt hända :/


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Visste inte att Epic var ansvariga för Quake 4?


signatur

Space for rent.

Medlem
Skrivet av RedBeard:

Visste inte att Epic var ansvariga för Quake 4?

I IceMans värld spelar det ingen roll överhuvudtaget vem som är ansvarig
Sry ice

Flakmonkey

Mjo, i grunden är ju allt "sossarnas" fel

Medlem

ah äntligen två som fattar läget!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Woot?

Imo ut2k3 + Ut99 = imba-spel

Men men, de måste ju locka publik på något sätt. Kan ju inte ha tomtar som studsar runt som ingen kan träffa, blir ju inge skoj för alla nybörjare jue


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Jag tycker iaf UT2007 ser lovande ut i mina ögon än så länge...
Får se vad man tycker när man testar demot

Flakmonkey
Skrivet av Rincewind:

Men men, de måste ju locka publik på något sätt. Kan ju inte ha tomtar som studsar runt som ingen kan träffa, blir ju inge skoj för alla nybörjare jue

Exakt, nog därför många tycker att UT är roligare på LAN å sådär för där kan alla få en frag eller två, även om de blir ägda.... är väl roligare att torska med 78-10 än 30 - -3 antar jag

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Exakt, nog därför många tycker att UT är roligare på LAN å sådär för där kan alla få en frag eller två, även om de blir ägda.... är väl roligare att torska med 78-10 än 30 - -3 antar jag

+ att på LAN kan man springa över å rycka tangentbordskabeln eller strömkontakten för motståndaren om man får för mycket pisk.

Dessutom är det en mer "vänlig" atmosfär på LAN än det är när man hoppar in i en random DM på nätet. Folk beter sig på ett "speciellt" sätt på nätet...

Btw, är väl inget som säger att bara för att det kommer ett nytt spel så kommer alla gå över till det oavsett? Kolla bara på Q4...


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Flakmonkey

Nej det måste ju vara bra förstås, men jag tror säkerligen att väldigt väldigt många quakers hade gått över till Q4 om det var lika bra som Q3 tex... Q4 känns lite som UT2003 fast ännu värre på det viset... många UT spelare hatade ju UT2003 och vägrade byta till det... UT2007 tycks bli mer som UT än vad UT2003 så därför hoppas man ju att många ska göra bytet

Samtidigt så kommer det ju nytt spelsätt med Warfare som säkerligen kan locka nya spelare tillsammans med Onslaught.

Medlem

förstår inte vad det är som UT99 spelare hatade med UT2k3, men de gillar UT2k4.
skumt.
UT2k3 var det svåraste och mest komplecerade FPS liret nånsin.
är det så enkelt att alla som gnäller har 0 tålamod och klarar inte av att öva några månader?
måste vara så.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Rincewind:

Woot?

Men men, de måste ju locka publik på något sätt. Kan ju inte ha tomtar som studsar runt som ingen kan träffa, blir ju inge skoj för alla nybörjare jue

nä men varför ska de som spelar varje dag, lida för att Pär 12år ska bli intreserad, sen börjar han spela.
whinar å gnäller i varje pickup/mach, och ireterar alla som redan är ireterade på att man inte kan röra sig, och blir skit förbanande så de slår hårt på skärmen på datorn, skadar handen, måste åka till akuten, rönka, och sen gipsa, sen kan de inte r*nka och blir arga för det och sen begår massor av spelare kollektivt självmord. Är det så ni vill ha det?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

En sak i taget. UT99 äger, det gör det faktiskt. Likaså UT2k3 och Ut2k4. Men det är något med ut2k3 som gör att jag gillar det mer än ut2k4, vad vet jag inte

För det andra. Pär 12 år vill spela datorspel. Pär vill spela ett roligt spel. Pär 12 år startar Quake 3. Blir ägd av alla online och lägger ner. Pär 12 år start UT2K7. Pär 12 år har skitkul för han kan döda folk. Pär 12 år har 15 kompisar. Pär vill att hans 15 kompisar ska ha kul med han. Så Pär 12 år berättar att Q3 är skit och UT2K7 är bäst.

Epic behöver pengar. Pär 12 år + 15 vänner ger epic pengar.
Pär 12 år tycker IceMan är så jävla cool å blir Pär 12 års förebild för IceMan är så jävla bra. IceMan gör reklam. IceMan gör en T-shirt tillsammans med Epic. Pär 12 år å hans 15 vänner vill ha varsin T-shirt. IceMan får en liten slant. Epci får en slant.

Epic lanserar en actiongubbe och ett tilläggspaket till UT2K7. Pär 12 år och hans 15 vänner köper det.

Epic inser även att utan IceMan så har Pär 12 år ingen att se upp till så de ser till att IceMan är nöjd och har ett bra spel att spela.

Epic lyssnar på IceMan och ser till att IceMan är tillräckligt nöjd för att fortsätta spela spelet.

Ungefär sådär fungerar marknadsföring
Man håller eliten nöjd samtidigt som man ser till att spelbarheten för nya spelare är tillräckligt bra att de ska stanna. Hur många köpte inte Quake 4 bara för att det va Quake i namnet? Samma sak med Doom 3.

Visst vissa gillar det inte och spelar något annat ett tag, sen inser dem att det inte finns något annat och går tillbaka till det de spelade.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Inaktiv

Mycket bra förklaring Rincewind <3


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

jag vill inte ha 12åringar efter mig, och att flåsa runt värden över som fat1ly vill ja inte heller. tycker min version stämmer bra å fint

Epic, Dont destry UT2k7, listen to Ice, Ice say make it more Ut2k3, make love, not war, Make Ice not gaygame.

(fast rättstavat)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Böjer mitt huvud för Rincewind. Vi är inte värdiga.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Om ni vill ha era ungar springades med tröjor av spännis bilder på mig så är det erat drag här näst!


signatur

R.I.P The_maxx

123
Skriv svar