Inaktiv
tjee!

Har börjat tröttna så fruktansvärt på q4 o funderar på att börja lira ut04 igen, men undrar helt enkelt om det spelas aktivt längre? Har försökt hänga med lite i svängarna sen jag la av, vilket var ganska längesen... nån månad efter det släpptes rättare sagt. Vet att Hist hade ju sin sån "skola" eller vad man ska kalla de, den drog endel folk antar jag.
Skapas de liksom nya klaner titt som tätt, eller är de samma klaner som möter varann om o om igen? Ja, ni förstår väl ungefär vad jag är ute efter för info

Tack för mig!
Häpåre

Medlem

Tror nog de flesta laddar upp inför ut2k7, även om det spelas cuper och skit nu (dock tror jag inte så många nya klaner startas, möjligen tillfälliga).

Du kan ju hänga med oss på #ut2004.se på quakenet om du vill lira.

Inaktiv

Okey, men de är tillräckligt aktivt för att lira en pcw(om man har klan) eller flera dagligen?
Tex i q4 så är de så att de liksom finns en pickup o de är samma personer som lirar varje gång, de är väl inte så förhoppningsvis?

Inaktiv

Ja. Det är det absolut. Har du kanalerna så hittar du PCW lätt :).

Om det är pickups du vill spela så #geim och #unrealnorth.pickup kanalerna för dig


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

Bläh spelet är slut imo, har inte haft kul på ett jäkla tag med det och det var längesen jag lirade nu.. aja


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

</whine>

Såja, visst finns det klaner som lirar. Men det är inte lika aktivit som när det släpptes. Ta en titt i #unrealnorth samt #ut2004.se oxå, även #komsi :>

Inaktiv

UT2004 är definitivt INTE dött om man jämför med q4, men åandra sidan så känns det ganska stilla just nu.
Klanerna blir midre å mindre aktiva, allafall inom insta, men jag tror det är så generelt, även bland NW.

Å alla mina warmup kömpisar har slutat lira.
Inga långa 1on1 warmups som pågår nätterna igenom....trist

Dumma wow.


signatur

[professor kalkys horgosse]

Medlem

Det lär bli mycket, mycket mer fart på Unrealcommunityn när ut2k7 släpps. Inte så långt kvar nu, förhoppningsvis. Men jag och många andra vet jag kommer stanna kvar med ut2k4 intill det sista.

Inaktiv

Okey, ska kanske ge spelet ett litet försök tills ut07 kommer

Har skivan hemma hos morsan så de dröjer innan jag kan installera.
Men vad är de man behöver nuförtiden? Förr fanns de ju den där moden TTM, eller UT-Comp eller vad de nu hette, fortfarande det som gäller?
Vore schysst om ni kunde länka till patchar och sånt. Sen även om nån kunde lägga upp sin .ini som funkar bra till en 2.6a med ett radeon x1300 512mb.
Tack!

Medlem

TTM var till uT2k3, det totalt dominrade UT2k3 scenen. men sen när UT2k4 kom ut så var de sega med att konvetera, så UTcomp var före, och TTM var blev mördat nu är UTcomp dominatin role!

allt du behöver finns på FZ`s filarkiv
sen är det bara att dra ner allt på low, så flyter det som smör för dig!

ang aktivitet, det är blandat, många "äldre" claner har gått och dött, splitras och blivit nya, som dött osv..
s3xy är aktiva än, Komsi, MsB? (swe claner)
[oo] Porkflutes är vakna så klart sen 1998 ^^

bra tips är att spela pickups i #geim , svensk server och man får spela med swe, dansk, nor, finar, folk som är bra och inte folk som spelat i 3dagar, så där kommer du snabbt att komma tillbaka till gammal form om du nu inte har tjuvtränat

TDM :love:

(1on1 evil)


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

blabla...s3xy är aktiva än, Komsi, MsB?
[oo] Porkflutes är vakna så klart sen 1998...blabla...

Hehe, tror nog du kan stryka MsB helt från listan aktiva klaner. Var nog längesen man kunde räkna oss som en "aktiv" klan. på sin höjd semi-aktiv till o ifrån. Eller har jag fel?

Medlem

Brukar se prizma ibland.

Medlem

Kenchu vad heter du på #ut2004 eller i UT2k4?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

det spelas väl några pickuper per kväll, men väldigt lite 1o1:s.

hist är också tillbaka sen några dar tillbaka, men han kommer nog inte köra igång efactory något mer, iaf inte för ut2004.


signatur

thank you, come again

Medlem
Skrivet av IceMan:

Kenchu vad heter du på #ut2004 eller i UT2k4?

fury`Kenchu på irc och fury`Kenchu! i ut. :>

Inaktiv
Skrivet av Mr*Gibson:
Skrivet av IceMan:

blabla...s3xy är aktiva än, Komsi, MsB?
[oo] Porkflutes är vakna så klart sen 1998...blabla...

Hehe, tror nog du kan stryka MsB helt från listan aktiva klaner. Var nog längesen man kunde räkna oss som en "aktiv" klan. på sin höjd semi-aktiv till o ifrån. Eller har jag fel?

Njae när kaffe försvann så försvann allt lir i stort sett


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

just faan, vart är kaffe?!! :((


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar