Medlem
Jahapp...

Tomt det var här då...

Sau på minskad avatarstorlek...


signatur

Space for rent.

Inaktiv

blev av med kontot också verkar det som

Inaktiv

Kolla mailen om du inte har gjort det.
Verkar som om jag lyckades gå in på FZ precis när dom bytt design för det stod bara ett par tre visningar på diverse trådar men en 20min senare fick jag mailet.

Medlem

Duktig som man är har man redan fixat avataren

Inaktiv

Som sagt... tomt.

Medlem

2007 släpps väl snart? då blir det nog fart på stället

Inaktiv

Det ser ju nice ut.. men antal inlägg buggar nog.. borde inte ha mer än typ 100 inlägg..

Medlem
Skrivet av bogobot:

Det ser ju nice ut.. men antal inlägg buggar nog.. borde inte ha mer än typ 100 inlägg..

Tio för att vara exakt. Du kollar nog på antal visningar.

Medlem
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av bogobot:

Det ser ju nice ut.. men antal inlägg buggar nog.. borde inte ha mer än typ 100 inlägg..

Tio för att vara exakt. Du kollar nog på antal visningar.

om han inte pratar om sina egna inlägg dårå, men har för mig att han hade mer än 600..


signatur

thank you, come again

Inaktiv
Skrivet av NakedApe:

Som sagt... tomt.

Trist att alla gammla inlägg verkar vara borta... Kan ju alltid hoppas att de migrerar datat från den gamla forumdatabasen. Saknar redan tråden där man skrev fragzone med allt utom fingrarna...


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem
Skrivet av wiseguy:

Trist att alla gammla inlägg verkar vara borta... Kan ju alltid hoppas att de migrerar datat från den gamla forumdatabasen. Saknar redan tråden där man skrev fragzone med allt utom fingrarna...

Inget är försvunnet. Säg till nån snäll mod så kommer dom säkert tillbaka.

Medlem

Katastrof, en epok är ju borta. Ett oersättligt arv är raderat. Vad ska framtidens forskare inom spelhistoria göra.


signatur

once there was a time when games had soul, games had character.
it wasn't all about graphics, it wasn't all about capitalism.

Medlem

Besöka oss på ålderdomshemmen.


signatur

Space for rent.

Inaktiv
Skrivet av cleor:

Katastrof, en epok är ju borta. Ett oersättligt arv är raderat. Vad ska framtidens forskare inom spelhistoria göra.

Spela mer och forska mindre


signatur

People think it must be fun to be a super genius, but they don't realize how hard it is to put up with all the idiots in the world.

Medlem

skulle ba brännt in all text på en dvd skiva eller två
mycket kunskap som har gått förlorad


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av bogobot:

Det ser ju nice ut.. men antal inlägg buggar nog.. borde inte ha mer än typ 100 inlägg..

Tio för att vara exakt. Du kollar nog på antal visningar.

menade mina egna inlägg.. hmm skumt.. och hux som påstår att jag hade över 600 låter löjligt.. jag har aldrig varit direkt aktiv i nåt forum..

Medlem

aktiv är subjektivt. du är alltid aktiv bogo, sånt reggas, även om man inte är personligt aktiv med att uppsöka sidan i fråga


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Är Unreal Tournament spelen verkligen roliga...?????

Har aldrig spelat nått av dom innan...:\

Flakmonkey

De är grymt roliga, om du tar dig den tid som krävs för att bli bra på dem... de kan vara otroligt frustrerande i början när man inte är så bra på det... men i takt med att man blir bättre så blir det bara roligare och roligare

Medlem

Allt är subjektivt, bara prova och se vad du tycker.


signatur

Space for rent.

Medlem

Japp, spelbart demo finns ju (om du inte visst det). Finns att tanka i FZs filarkiv.

Medlem
Skrivet av Nosnos:

De är grymt roliga, om du tar dig den tid som krävs för att bli bra på dem... de kan vara otroligt frustrerande i början när man inte är så bra på det... men i takt med att man blir bättre så blir det bara roligare och roligare

Jag tycker att unreal tournament spelen är roliga oavsett om man blivit "bra" på det eller inte.

Har alltid haft roligt när jag spelat UT oavsett om jag blivit söndergibbat eller gibbat andra.

Det är lite av charmen enligt mig(nästan som QW) att man kan spela och ha roligt utan att behöva vara duktig på det. Eller så är det bara jag som är sån.


signatur

Quake? Är det smittsamt?

Medlem

Vart kan man köpa Unreal Tournament..???

För jag har kollat på Discshop.se men där går de inte och köpa..!!!:\

nj
Medlem
Skrivet av MAgnum_93:

Vart kan man köpa Unreal Tournament..???

För jag har kollat på Discshop.se men där går de inte och köpa..!!!:\

Pricerunner har rätt bra koll.

Medlem
Skrivet av nj:
Skrivet av MAgnum_93:

Vart kan man köpa Unreal Tournament..???

För jag har kollat på Discshop.se men där går de inte och köpa..!!!:\

Pricerunner har rätt bra koll.

ok tack..!!!!:D

Medlem

Ska nog köpa de efter julafton..!!!!

för ja ska nårra spel i julklapp så de kanske inte e världens bästa o köpa ett nytt spel till...!!!:P

Flakmonkey

Lycka till med spelandet efter jul då

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Lycka till med spelandet efter jul då

japp, men ja kommer få de i julklapp av min kusin för han visste inte va han skulle köpa till mig o då sa ja att ja ville har UT 2004:P

Medlem
Skrivet av Nosnos:

Lycka till med spelandet efter jul då

e det många som spelar de fortfarande då..???:|

Medlem

jao, men det är lite halv dött... alla väntar på UT2k7 typ


signatur

R.I.P The_maxx

12
Skriv svar