Hjälp! Kan inte interracta med omvärlden när jag loggar in?

Medlem
Hjälp! Kan inte interracta med omvärlden när jag loggar in?

Jag Installerade WAR häromdan på min dator hemma. Jag kör med klienten som man kan ladda ner från war-europes sida. allt gick bra, jag patchade, loggade in och skapade en karaktär. Men sen när jag ska spela så ser det ut som allt är som det ska, laggar inte så värst och jag hoppa runt och ser andra spelare... Men sen när jag exempelvis ska tala med en npc så händer inget när jag högerklickar på den, kan inte heller attackera fiender.. channelar spells men sen så händer inget... vad Kan detta bero på?

Har öppnat portar och laddat ner senaste drivisar och dylikt. Har även testat köra adsl-et med kabeln direkt från modemet utan router. WOW funkar alldeles utmärkt.. hjälp!

Medlem

Har du tagit kontakt med GOA/Mythic?

Medlem

Haha, asocial karaktär. xD

Nej, men vad har du för antivirus? Har du ett heltäckande paket så kan du testa att stänga av brandväggen. Det löser många problem i WAR, inte minst slumpmässiga krasher. Jag kan inte se varför det skulle lösa ditt problem, men jag kan heller inte se varför det inte skulle kunna göra det.

Annars kan du antingen testa att skapa ett nytt konto, eller skaffa den fysiska utgåvan av spelet. Men kontakta den undangömda, men ypperliga kundservicen för spelet; GOA/Mythic (som ovanstående användare sade).

Medlem

Installerade det på min nya dator och på den funkar det så kan väl kalla det löst

Medlem

Skönt att det löste sig:)

1
Skriv svar