Dragonback openRVR

Medlem
Dragonback openRVR

Tja! Om ni är sugna på att skaffa WAR eller förnya ett gammalt konto rekommenderar jag starkt Dragonback servern mycket spelare i alla tiers både dag och natt. Mycket mer om man gämför med servrar som Karak Eight Peaks.

Kan också rekommendera gillet Dogs of War internationell guild på rank 23 snart 24.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Hur står den sig mot eltharion?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Väldigt bra skulle jag säga vi har massor med aktiva guilder i T4 med alianser som konstant fightas det finns massor med spelare i alla tiers och openRVR är något som står i centrum på Dragonback.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Känns som eltharion då, får pröva den på en ny gubbe innan jag eventuellt flyttar min rank 27 gubbe dit


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem
Skrivet av v1ctory:

Hur står den sig mot eltharion?

Eltharion har 19,433 spelare med en ratio på 1.2:1(Destruction : Order)
Dragonback har 12,666 spelare med ratio på 1.3:1(Destruction : Order)

Medlem

Stämmer de siffrorna? Har tyvärr hört att WAR skulle vara nere på endast 300k personer :/


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

bara att kolla själv: http://waralytics.com/warservers/index

Warhammer är ett väl befolkat spel, om man spelar på rätt server.. Men jag kan också förstå en del spelare som tycker det är "dött" när dom spelat på low-pop realms.. eftersom spelet till väldigt stor del är uppbyggt på att det ska vara just Open-RvR aktivitet, med andra ord "world pvp" så krävs det high-pop realms för att det ska bli kul.

Inaktiv

Men är den uppdaterat, 10.000 på norn känns väldigt lite...

Medlem

Den är gammal, samma siffror som i julas. Norn+azgal är de största eu servrarna.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Den statistiken är från 28/12 - 2008.
Det har hänt en del de sista fem månaderna om man säger så...

Q1 rapporten talar om 300.000 spelare totalt i EU, US och RU inklusive trials. Så siffrorna per EU server lär ligga lägre nu.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Vad bra.
En fråga, var kan man köpa backs till en char?

Medlem

En deletad eller? Isåfall kan du kontakta en CSR ingame så kan han få tillbaka den. Den kan dock inte vara gammalt deletad

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

En deletad eller? Isåfall kan du kontakta en CSR ingame så kan han få tillbaka den. Den kan dock inte vara gammalt deletad

Öh... det heter back, på WOW heter det cloak.
Man sätter den på ryggen

Medlem

haha, så kan det gå om man är trött, trodde du undrade om man kunde köpa tillbaks en char:p

Till riktiga frågan: Tror du kan köpa en vid RR 21 annars måste du hitta en från drops eller pqs

Inaktiv
Skrivet av LyktstolpeN:

haha, så kan det gå om man är trött, trodde du undrade om man kunde köpa tillbaks en char:p

Till riktiga frågan: Tror du kan köpa en vid RR 21 annars måste du hitta en från drops eller pqs

RR 21?
Vd är det?

Inaktiv
Skrivet av Lusen:
Skrivet av LyktstolpeN:

haha, så kan det gå om man är trött, trodde du undrade om man kunde köpa tillbaks en char:p

Till riktiga frågan: Tror du kan köpa en vid RR 21 annars måste du hitta en från drops eller pqs

RR 21?
Vd är det?

Renown Rank 21 Typ "pvp-lvl"

Medlem

Hallå L1ghtf00t din gamle filur. Kul att se dig igen.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Säger detsamma Snake! Välkommen tillbaka till FZ

Inaktiv

En fråga om sieges.
Hur vinner man? Jag vet att man kan det, men de¨t känns kosnitgt att det är siges varje dag, men att ald´rig någon lyckas ta staden...

1
Skriv svar