WAR In-game Community

Medlem
WAR In-game Community

Jag fixade till mig en Warhammer Online Referral Trial Key (Enbart för amerikanska servrar) i förrgår. Jag har nött spelet dem senaste två dagarna och jag älskar det något så sjukt mycket.

Men vad jag är rädd för är det att när jag fixar min Europeiska kopia av spelet, kommer mycket förändras?

För mig är in-game communityt en av dem viktigaste aspekterna i ett spel och det jag är nyfiken över är ifall det finns vettigt folk på dem europeiska servrarna? Eller är dem bombarderade med holländska ungar som inte vet hur man hanterar en konversation?

Ifall det finns något annat på dem europeiska servrarna som är fruktansvärt olikt dem amerikanska servrarna så får ni jättegärna säga det här med.

Tack!

Medlem

Jag kör på Karak-Azgal med en lvl 25 BW och jag tycker Order har väldigt bra samarbete, det är väldigt lätt att kommunicera med varandra och samordna massiva attacker mot keeps, sända ut "scouts" för att skaffa info om var destr är och vad de gör (för att ex. kunna attackera mindre bevakade keeps m.m.). Jag har fått en väldigt positiv bild av mina medspelare - de är vettiga, samarbetsvilliga, schyssta och alla har jävligt skön stil ^^

Medlem

Det var typ det jag ville höra

Men jag antar att frustrationen över hög latency skulle ha vara något så sjukt mer irriterande än ett par snorungar som gormar i general chat.

Jag har kikat igenom några servrar nu och kommit fram till att jag ska spela min Zealot på Eltharion. Men det står att servern är "Full" på Destruction sidan enligt denna serverlista: [http://warhammeronline.wikia.com/wiki/List_of_servers#Europea...]

Kan man starta destruction karaktärer där även fast den är "Full"?

Tack!

Medlem

Tror den server listan är lite ouppdaterad, en del servrar är uppe på high ibland men det var längesen jag sett att det vart kö på någon, så spela på du.
Order lyckades ju ta sej in i destros huvudstad på Eltharion så dom behöver nog lite nya destro rekryter där

1
Skriv svar