så svårt att välja en class/ras

Inaktiv
så svårt att välja en class/ras

Shit vad svårt det är att bestämma sig för vilken class/ras/sida jag ska spela :S

Jag lutar starkt mot en "Tank" class, för jag har aldrig provat på någon i tidigare spel (Lineage2, WoW) men jag funderar bara, finns det någon hybrid av tanksen? som även kan köra uppdrag lätt? utan att det tar 5 minuter på varje mob?

sedan har jag funderat på healer också, men vilken av de olika healer classerna kan göra mest skada? provade en rune priest lite bara men det verkar som om dom i princip bara har 1-2 damage spells ?

och vilken clas skulle ni säga är den bästa och med mest buffs?`en på Order en på Destruction

Shaman om du vill vara healer och göra damage.

Antar att en Marauder eller en Disciple of Kain kanske kan passa dig. Marauder är mer en dps-klass och DoK blir mer en healer desto högre level du blir. Det är svårt, många av klasserna är inte rena utan har flera färdigheter.

Medlem
Skrivet av dreamoz:

Shit vad svårt det är att bestämma sig för vilken class/ras/sida jag ska spela :S

Jag lutar starkt mot en "Tank" class, för jag har aldrig provat på någon i tidigare spel (Lineage2, WoW) men jag funderar bara, finns det någon hybrid av tanksen? som även kan köra uppdrag lätt? utan att det tar 5 minuter på varje mob?

sedan har jag funderat på healer också, men vilken av de olika healer classerna kan göra mest skada? provade en rune priest lite bara men det verkar som om dom i princip bara har 1-2 damage spells ?

och vilken clas skulle ni säga är den bästa och med mest buffs?`en på Order en på Destruction

Gör en swordmaster, kul klass som du kan köra sköld + enhand eller tvåhandsvärd för mer skada. Den är även väldigt lättspelad och en värdig motståndare i rvr.

Inaktiv

Hehe, tack för svaren, gjorde dock ingen av dessa
Jag skapade en Ironbreaker, tycker dom små dvärgarna i full rustning ser skit coola ut
och min kompis spelar som Runepriest

Skrivet av dreamoz:

Hehe, tack för svaren, gjorde dock ingen av dessa
Jag skapade en Ironbreaker, tycker dom små dvärgarna i full rustning ser skit coola ut
och min kompis spelar som Runepriest

Jag håller med! Ironbreakers ser sjukt häftiga ut! Som små traktordäck med plåtsköld. Det ska bli min nästa klass.

1
Skriv svar