Spelet krånglar!

Inaktiv
Spelet krånglar!

Har precis fixat Warhammer online och tycker det är superb! Bara längtar tills man blir högre lvl, dock är det ett litet problem som retas hela tiden:O!

Det är så att med jämna mellanrum så stängs spelet bara ner utan att det kommer upp någon error-ruta eller dylikt. Jag undrar om någon av er kanske har varit med om något liknande och såfall kan berätta vad problemet är.

Tack på förhand!!:)

Kallas för en CTD - Crash To Desktop. Dom fixar det mer och mer för varje patch som släpps.

Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Kallas för en CTD - Crash To Desktop. Dom fixar det mer och mer för varje patch som släpps.

Å fasiken, det har jag aldrig haft. Tycker spelet är väldigt stabilt nu efter de senaste patcharna. Har adrig haft en krash tror jag. Inte för att spelet håller wow stabilitet ännu, men krashar gör det i vart fall inte för mig.

Inaktiv

Tack så mycket! Får väl hoppas på att det ska bli bättre snart. Trodde det kanske berodde på att min dator inte klarade av det, men så är inte fallet som tur är :).

Jag hade några i början men kanske jag får max 5 i månaden så det är knappast nåt jag bryr mig om längre.

Medlem

Lånar tråden lite.

Min dator stäng av efter 1-10min spelandes. Har testat installera om spelet på annan disk, uppdaterat grafikkorts drivrutinerna samnt moderkorts drivrutinerna utan resultat. Datorn blir inte överhettad har jag kollat upp.
Riktigt irreterande när man inte kan spela de

1
Skriv svar