Medlem
Server

undrar vilken server man ska välja om man vill börja spela WAR, är det skillnad om man kör Order eller Chaos osv?

Tackar

URK
Medlem

Karak Azgal tycker jag är rätt så bra server för jag finns på den och det är mycket folk nu. sedan så finns det för mycket destro redan (chaos)


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Har kontakt med en kille på GOA, och enligt honom är Karak-Norm den Core servern i EU, som efter alla server transfers har den absolut jämnaste populations ration. Vilket naturligtvis är en oerhörd fördel i Open RvR.

Annars är Destruction generellt betydligt fler, och fler Order behövs.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

URK
Medlem
Skrivet av Snake:

Har kontakt med en kille på GOA, och enligt honom är Karak-Norm den Core servern i EU, som efter alla server transfers har den absolut jämnaste populations ration. Vilket naturligtvis är en oerhörd fördel i Open RvR.

Annars är Destruction generellt betydligt fler, och fler Order behövs.

är det inte den som är ful och inte kan ta in mera destro så att order kan komma i kapp?


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Mycket möjligt att den är full nu. Jag fick beskedet för någon dag sedan och då var den förmodligen inte full, eftersom killen på GOA rekommenderade den till mig.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Igårkväll hade order mer folk en des på karak eight peaks:p

Medlem

Spelar order på Karak-Hirn, riktigt jämnt mellan order å destro där just nu

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Igårkväll hade order mer folk en des på karak eight peaks:p

Ja, eight peaks är väl balanserad, och en av de mest befolkade servrarna. Det pågår massiva Tier 4 fighter i princip varje kväll i veckorna


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Medlem

Jag lirar på eltharion som är o-rvr, det är massor med folk och helt enorma strider på helgerna även i tier 1.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar