Warhammer eller inte ? (Kanske age of conan eller inget alls?)

Inaktiv
Warhammer eller inte ? (Kanske age of conan eller inget alls?)

Det börjar närma sig jul och jag blir bara mer o mer sugen på Warhammer Online . Just nu spelar jag wow o lotro men funder med att lägga ner med bårda för ett tag . Ska jag börja Med warhammer eller inte ? Själv har jag alltid gillat Måla o spela Warhammer gubbar . Kan någon förklara vad man gör i warhammer online förutom Rvr o pvp. Kan man raida kan man ha yrken som crafting osv kan man rp lite som att gå till en bar o supa lite o sen dansa ?? Ps.Har en Pollare som kör war men han e bara lvl 6 så han kan ej svara på frågorna ds:D Skulle Uppskata svar på alla (Dom flesta) Frågorna .

Tillagt 2008-12-15 13:19:
O andra saker man kan göra i war Som e specielt men ni kan förklara lite mer om Rvr i war om ni vill med

Medlem

RvR är själva kärnan i Warhammer. Du erbjuds möjligheten att erövra keeps, zoner och fortresses, samt att uppleva city sieges. Det finns även en mängd olika scenarios, vilka är Wars motsvarighet till BGs. Precis som i flera andra MMOs har du talang träd, yrken, mm. Ingen hindrar dig från att köra RP, men då rekommenderas en av RP servrarna. Vill du läsa mer om spelet, tycker jag du ska surfa in på [http://www.warhammeralliance.com] och läsa deras guides och forum.

Lycka till med spelandet!


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

1
Skriv svar