Vilken klass tror ni att jag gillar?

Medlem
Vilken klass tror ni att jag gillar?

Hej, jag gillar att spela healer som kan göra en del dps skada, vilken klass tror ni är bra för mig? Kör helst destruction.

/Victor


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Shaman skulle jag tro är en bra om du vill har bra dps på range annars kan du välja en disciple of khaine( eller vad dom heter) om du vill göra bra skada i närstrid.

Medlem

Okej, har shaman nån vettig heal?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Absolut


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Medlem

Heal+dps <3 tack för snabba svar.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

URK
Medlem

om du vill ha större utmaning så väljer du order efter som det finns en hel del destro på servern


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Vilken server?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Typ flest destruction på alla servers.. tror inte jag har hört talas om en enda server där order har mer folk än dest..

URK
Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Typ flest destruction på alla servers.. tror inte jag har hört talas om en enda server där order har mer folk än dest..

det brukar vara som allra minst 5% mera destro som jag har sätt ända upp till 30%.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Oj, kör kanske Order då Vilken Order klass lämpar sig bäst för heal/dps då?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Archmage är orders motsvarighet till Shaman om jag inte minns fel och Warrior Priest är typ samma som Disciple of khaine

Medlem

okej, tack.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Rune Priest är dock överlägset bäst!


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Men kan dom göra nån dps?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Nej, typ inte

Medlem

Ajdå , då kör jag archmage istället @Tysonayt, läs mitt PM när du ser detta.


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

1
Skriv svar