Medlem
Lite folk?

Hej
Nu när the Black Guard äntligen är här har jag satt igång med WAR igen. Till min besvikelse märkte jag att det inte längre finns mycket folk i de lågrankade zonerna. På grund av det är det näst intill omöjligt att göra både scenarios och PQs (om man nu inte vill grinda steg 1 om och om igen själv). Jag är för närvarande strax under r10 och har totalt gjort 1 scenario och 2 PQs på steg 2, resten steg 1.

Min fråga är om detta är så det ser ut generellt i WAR just nu eller är det bara på min server (Karak Dron)? Om det finns världar med relativt mycket folk så skulle jag vara mycket tacksam om ni ville peka ut vilka så jag kan rerolla och ha kul samtidigt som jag lirar :).

Jag tror det är din server faktiskt.
På min server och en del andras är det fullt i låglevelområdena. 95% black guards men ändå

Medlem

Japp, det var min server. Bytte till en annan och där var det helt ok. Gott, då kan jag fortsätta utnyttja min BG till att ta ut all ilska jag har

Medlem

Vilken server skulle ni säga innehåller mest folk nuförtiden?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Körde på en av dom som hade mest med folk, sen tog jag en pause, men när jag skulle börja spela igen efter ca 1 månad så hade den servern enbart low population. Så det blev en avinstallation.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Så,. om vi alla här på FZ skulle välja en server efter all byten, vad tar vi då? eller snarare, vilken skulle vara vår Order och vilken skulle vara vår Destru?


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Nu har Karak Azgal fått ta emot en massa folk som emigrerat från andra servers. Jäklar.. man ser folk kl 04 på natten nu i startområdena. Sjukt kul!
Igår körde vi även ca 75vs75 orvr. Det märks att det kommit folk.

URK
Medlem
Skrivet av Punchbag Polly:

Nu har Karak Azgal fått ta emot en massa folk som emigrerat från andra servers. Jäklar.. man ser folk kl 04 på natten nu i startområdena. Sjukt kul!
Igår körde vi även ca 75vs75 orvr. Det märks att det kommit folk.

ibland är det mera än så 5wb på varje sida har jag varit med om250 personer


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

har flyttat mig till Karak Azgal..


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Inaktiv

Lol, har alltid kört på Karak-Azgal <3

Medlem

Jag måste säga att antalet spelare här är uppfriskande stort, och jag har kommit ifatt mycket av det jag missat på den mer eller mindre tomma servern.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

1
Skriv svar