En fråga till alla som spelar Warhammer, varför ska man välja Warhammer?

Inaktiv
En fråga till alla som spelar Warhammer, varför ska man välja Warhammer?

Ja, det börjar bli jul, och man får hoppas att tomten kommer fram till min lägenhet. Jag har flera olika frågor.
Jag har checkat WAR lite och det verkar lite nice, men jag förstår inte vad Warhammer gör bättre än WoW, mer än PvP. Kan någon hygglig själ förklara det tll mig?
Ang. Månadskostnaden, först, finns det gamecards till WAR? Sedan, i WoW betalar man väl 200kr för en tremånadsperiod? ( Jag menar gamecard)

Jag väljer WAR framför WOW av anledningar som att WAR har ett större djup, dom tar vara på sin lore och använder den verkligen. I WOW så har dom helt eller struntat i den eviga kampen mellan horde och alliance medans i WAR är den kampen ständigt påkommande.
Sen så innehåller ens utvecklingsprocess så många fler djup än WOW. Du kan levla genom vanlig level, eller genom pvp, eller genom att utforska. Och det är inte bara så att du kanske får 50 meningslösa exp om du kommer till ett nytt område(som i WOW), utan knyter du samman och gör tillräckligt mycket hemliga och mystiska upptäckter får du även abilities, passiva som aktiva. Så du belönas hela tiden, vilken väg du än tar.

Miljöerna är väldigt trovärdiga, dom känns väldigt genomarbetade och unika för varje område du kommer till.

Det är ju helt beroende på vad du är ute efter men för mig är ett djup viktigt, att världen känns genomtänkt och den inte bara är nåt snyggt grafiskt.

Jag slutade spela Wow strax efter Burning Crusade kom ut. Då insåg jag vad tröttsamt det spelet var och hur det upprepade sig. WOW känns gammalt, tråkigt och en evig repetition.

Ang gamecards:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=87774

Medlem

Mina främsta anledningar är:
- Jag är less på att Blizzard tar död på så många olika personligheter. De har enligt min åsikt totalt fuckat upp hela deras värld.
- Blizzards costumer support/kontakt med community är ungefär likvärdig med Saurons i Sagan om Ringen gentemot de andra raserna i den världen. Buga er, gör som jag säger och våga f*n inte be mig om något. Skillnaden är den att Sauron tar död på de som misslyckas, Blizzard ignorerar dig.
- Repetitivt (dock verkar Blizzard ha gjort drastiska ändringar för att minska detta i WotLK, har inte spelat själv men det är vad folk som spelar säger).
- Lär sig inte av sina misstag och lyssnar inte (tillräckligt) på sina spelare. Verkar däremot som jag ovan skrev att de verkar ha bättras sig på sina svaga punkter men efter 3 års spelande skall det mer till för att få mig tillbaka.
- Sist men absolut inte minst, de har ingen Paul Barnett8):heart::up:

Ja, kan tillägga att det är sjukt mycket mindre "kids" i spelet. I WOW var det vardag att mitt i en instans säger tanken: "BRB 20 mins mom calling for dinner plz dont kick".
Nej.. tacka vet jag WAR av den anledningen att nåt sånt har jag inte ens varit i närheten av.

Medlem
Skrivet av Lusen:

Jag har checkat WAR lite och det verkar lite nice, men jag förstår inte vad Warhammer gör bättre än WoW, mer än PvP. Kan någon hygglig själ förklara det tll mig?

Det är precis det som är skillnaden mellan spelen:

* Wow är ett PvE spel, med PvP inslag
* War är ett PvP spel, med PvE inslag

Det är inte rättvist för något av spelen att jämföra dem rakt av. De vänder sig till olika skaror av spelare. Du får avgöra själv vilket som är viktigast i ditt spelande. Är det att regelbundet raida instanser, finns det inget alternativ. Wow är ljusår före War när det gäller PvE innehåll. Vill du däremot uppleva en värld där allting kretsar kring PvP, och där du kan få vara med om att ta över fästningar, zoner och städer, då är War det givna alternativet.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Då tror jag att jag förstår..
Okej, då får jag helt enkelt tänka då

Medlem

Lånar tråden lite; jag har 2 frågor: för det första, kan jag maxa WAR med 4850 CF 9850 phenom x4 och 4gb minne i 60+fps I 1280x1024? Fråga 2, hur många spelare har WAR nu efter wotlk?


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Det är iallafall medium load på vissa servrar och även ibland faktiskt high har jag sett, så folk finns det. Jag tror fler folk som kommer tillbaka senare när många har blivit 40 så det blir stora krig om keeps osv.

Inaktiv

Tyckte WAR va schysst. Lite buggar här o där men inget gamebreaking. Dessvärre slutade pga. av att jag kände mig helt ensam. Körde på en med/high server upp till lvl 24 helt ensam i princip. Älskar ju public quests, men det var bara o glömma. På kvällarna förekom det en ganska mycket keep sieges och det var skoj, men det hände inte så mkt utöver det.

Ville inte gå tillbaka till WoW men så blev det. Det som drog en tillbaka var gemenskapen på ett annat sätt. Plus att combat är 100 ggr mjukare vilket betyder mycket. Sen tycker jag faktiskt att wotlk är mycket bättre än tbc.

Inaktiv
Skrivet av sprengkoet:

Tyckte WAR va schysst. Lite buggar här o där men inget gamebreaking. Dessvärre slutade pga. av att jag kände mig helt ensam. Körde på en med/high server upp till lvl 24 helt ensam i princip. Älskar ju public quests, men det var bara o glömma. På kvällarna förekom det en ganska mycket keep sieges och det var skoj, men det hände inte så mkt utöver det.

Ville inte gå tillbaka till WoW men så blev det. Det som drog en tillbaka var gemenskapen på ett annat sätt. Plus att combat är 100 ggr mjukare vilket betyder mycket. Sen tycker jag faktiskt att wotlk är mycket bättre än tbc.

Okej, grjen med WoW var att när TBC kom, så förstördes hela spelet

Inaktiv
Skrivet av Lusen:
Skrivet av sprengkoet:

Tyckte WAR va schysst. Lite buggar här o där men inget gamebreaking. Dessvärre slutade pga. av att jag kände mig helt ensam. Körde på en med/high server upp till lvl 24 helt ensam i princip. Älskar ju public quests, men det var bara o glömma. På kvällarna förekom det en ganska mycket keep sieges och det var skoj, men det hände inte så mkt utöver det.

Ville inte gå tillbaka till WoW men så blev det. Det som drog en tillbaka var gemenskapen på ett annat sätt. Plus att combat är 100 ggr mjukare vilket betyder mycket. Sen tycker jag faktiskt att wotlk är mycket bättre än tbc.

Okej, grjen med WoW var att när TBC kom, så förstördes hela spelet

Japp, det kommer aldrig bli så bra som innan TBC, när MC, Onyx var i progress. Honor systemet introducerades etc etc. MEN det är fortfarande nr. 1 kvalitetsmässigt på marknaden. Har inte hunnit spela så mkt i wotlk men hittills har jag fått mycket bättre vibbar än från TBC. Om inte annat, så är det ett schysst tidsfördriv och inte mer.

Medlem

Naraccas skrev en mycket bra lista på fördelar och nackdelar med WoW & WAR som jag håller med fullständigt:
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=53103&gotopost=697860

Vi är tre här hemma som började med WAR redan vid open beta. Ungefär 3 veckor senare lade vi alla av med WAR eftersom ingen av oss fick den där speciella magiska känslan som i början när man lirade WoW. Två av oss började precis med WoW igen och det känns enormt skönt att vara tillbaka. Vi är casual players och båda insåg till slut att PvE är vad vi gillar. Ändlösa strider mot motspelare (WAR) vs. nya episka bossfighter där man i början inte vet hur man ska vinna (WoW).

I WAR är det enda mobsen gör att gå på en och banka tills dom dör. Detsamma gäller bossar och public quests som jag lirat. Aldrig var det någon särskild metod som krävdes. Bara DPS:a och heala tills fienden dör.

Crafting-systemet ska vi inte ens prata om. Det var ingen av oss här hemma som orkade sitta med det. Helt oinspirerat och dessutom obalanserat på så sätt att en person som sysslade med talisman making t.ex. knappt kunde skilla upp i början eftersom det droppar frön hela tiden istället. Apothecary däremot som polarn var gick att skilla upp fort.

Nej, det blir WoW ett tag framöver. WoW må på många sätt vara utdaterat men WAR som släpptes 2008 har ingen ursäkt för hur undermåliga så många saker (förutom PvP) är jämfört med det såpass gamla WoW.

Skrivet av Astrality:

Naraccas skrev en mycket bra lista på fördelar och nackdelar med WoW & WAR som jag håller med fullständigt:
http://www.fz.se/forum/thread.php?id=53103&gotopost=697860

Vi är tre här hemma som började med WAR redan vid open beta. Ungefär 3 veckor senare lade vi alla av med WAR eftersom ingen av oss fick den där speciella magiska känslan som i början när man lirade WoW. Två av oss började precis med WoW igen och det känns enormt skönt att vara tillbaka. Vi är casual players och båda insåg till slut att PvE är vad vi gillar. Ändlösa strider mot motspelare (WAR) vs. nya episka bossfighter där man i början inte vet hur man ska vinna (WoW).

I WAR är det enda mobsen gör att gå på en och banka tills dom dör. Detsamma gäller bossar och public quests som jag lirat. Aldrig var det någon särskild metod som krävdes. Bara DPS:a och heala tills fienden dör.

Crafting-systemet ska vi inte ens prata om. Det var ingen av oss här hemma som orkade sitta med det. Helt oinspirerat och dessutom obalanserat på så sätt att en person som sysslade med talisman making t.ex. knappt kunde skilla upp i början eftersom det droppar frön hela tiden istället. Apothecary däremot som polarn var gick att skilla upp fort.

Nej, det blir WoW ett tag framöver. WoW må på många sätt vara utdaterat men WAR som släpptes 2008 har ingen ursäkt för hur undermåliga så många saker (förutom PvP) är jämfört med det såpass gamla WoW.

Några saker som jag faktiskt måste säga emot.
Bossarna.. Jag tycker dom har lagt ner massor med tid för att ingen boss bara ska vara banka/heala, utan det är alltid nåt tänk bakom. Drog ner i Saucellum eller vad det heter, inte en enda boss, inte ens småbossarna var så enkla. Alla hade strategier.
Craftinegn tycker jag är mycket mer intressant än i Wow. I WAR kan du ju lägga till lite vilka ingredienser som helst och få olika resultat. I Wow är det statiskt. Allt i Wow är statiskt.

Dock så visst, jag håller med. Avsaknad av PVE som jag själv älskar känns av. Den skulle jag önska att det fanns mer av. Stora dungeonbossar etc.

Medlem

Dessvärre kan jag inte alls hålla med dig. Dungeons i War är verkligen "tank & spank". Har man den minsta raid erfarenhet i från WoW, EQ2, LOTRO mfl PvE MMOs, så erbjuder instanserna i War ingen utmaning alls. Det gäller 5-mans så väl som Gunbad och de övriga warbands instanserna. Men så är det inte heller PvE som är Warhammers primära inriktning.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

URK
Medlem
Skrivet av Snake:

Dessvärre kan jag inte alls hålla med dig. Dungeons i War är verkligen "tank & spank". Har man den minsta raid erfarenhet i från WoW, EQ2, LOTRO mfl PvE MMOs, så erbjuder instanserna i War ingen utmaning alls. Det gäller 5-mans så väl som Gunbad och de övriga warbands instanserna. Men så är det inte heller PvE som är Warhammers primära inriktning.

de är bra men wow är lite bättre än på den fronten men det blir ändringar på det med patcher . jag tycker att wow har förlorat känslan med horde vs allians.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

WoW förlorade känslan av krig mellan fraktionerna när X-BGs genomfördes för flera år sedan, eftersom den relation man byggt upp till motståndar fraktionen på sin realm helt försvann. Så där är vi överens.

Dock tror jag inte att Mythic/GOA kommer att lägga speciellt mycket krut på PvE delen av Warhammer inom överskådlig framtid, av den enkla anledningen att de har fullt upp med att förbättra ORvR delen, så att den uppnår den önskade nivån och problematiken med victory point systemet och zone locks försvinner helt och hållet. Patch 1.1 var ett steg i rätt riktning.


signatur

The Presidents - World of Warcraft Classic

Inaktiv

Först av allt skulle jag vilja ursäkta att jag inte har svarat på alla hjälpsamma inlägg, så, förlåt. Om jag skulle köpa ett onlinespel, skulle det vara mellan Lotro och WAR.

Jag har en liten fråga, jag har alltid
gillat att vara god.

Jag har hört att dom flesta är Dest. och färre är Order. Sen också att Order måste försvara hela tiden.

Så frågan är: Handlar det bara om att försvara hela tiden för Order?

URK
Medlem
Skrivet av Lusen:

Först av allt skulle jag vilja ursäkta att jag inte har svarat på alla hjälpsamma inlägg, så, förlåt. Om jag skulle köpa ett onlinespel, skulle det vara mellan Lotro och WAR.

Jag har en liten fråga, jag har alltid
gillat att vara god.

Jag har hört att dom flesta är Dest. och färre är Order. Sen också att Order måste försvara hela tiden.

Så frågan är: Handlar det bara om att försvara hela tiden för Order?

i regel ja av 9 av 10 fall så är det destro som anfaller och order gör ninja anfall backifrån och tar keeps när destro armen är borta ifrån objekten eller borgarna.

jag har varit med 6 gånger när order har kommit till destros sista försvars linje medan jag har försvarat våran sista linje över 60 gånger


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv
Skrivet av URK:
Skrivet av Lusen:

Först av allt skulle jag vilja ursäkta att jag inte har svarat på alla hjälpsamma inlägg, så, förlåt. Om jag skulle köpa ett onlinespel, skulle det vara mellan Lotro och WAR.

Jag har en liten fråga, jag har alltid
gillat att vara god.

Jag har hört att dom flesta är Dest. och färre är Order. Sen också att Order måste försvara hela tiden.

Så frågan är: Handlar det bara om att försvara hela tiden för Order?

i regel ja av 9 av 10 fall så är det destro som anfaller och order gör ninja anfall backifrån och tar keeps när destro armen är borta ifrån objekten eller borgarna.

jag har varit med 6 gånger när order har kommit till destros sista försvars linje medan jag har försvarat våran sista linje över 60 gånger

Hmm... det kanske inte blir WAR då...

URK
Medlem
Skrivet av Lusen:
Skrivet av URK:
Skrivet av Lusen:

Först av allt skulle jag vilja ursäkta att jag inte har svarat på alla hjälpsamma inlägg, så, förlåt. Om jag skulle köpa ett onlinespel, skulle det vara mellan Lotro och WAR.

Jag har en liten fråga, jag har alltid
gillat att vara god.

Jag har hört att dom flesta är Dest. och färre är Order. Sen också att Order måste försvara hela tiden.

Så frågan är: Handlar det bara om att försvara hela tiden för Order?

i regel ja av 9 av 10 fall så är det destro som anfaller och order gör ninja anfall backifrån och tar keeps när destro armen är borta ifrån objekten eller borgarna.

jag har varit med 6 gånger när order har kommit till destros sista försvars linje medan jag har försvarat våran sista linje över 60 gånger

Hmm... det kanske inte blir WAR då...

men det har sina härlighet det med. tex när man slår tillbacka en zerg(stor arme) med destro med en order arme som är halva styrkan. det är olika spel stillar mellan destro och order. order är skicklighet och kontrollerade anfall medan destro är massiva anfall. det rörsig en massiv zerg runt på servern med destro och mindre WB order som går efter den massiva destro s´zergen och tar tillbacka det som destro tar.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Jag måste lägga mig i denna diskussion litegrand. Det är till stora delar en myt att Order är underlägsna Destruction i Warhammeronline. Nya siffror som släpptes idag visar att bara 1 server har en snedbalans i populationen mellan de olika sidorna som över stiger 8% .

Din upplevelse av spelet kommer att (precis som i WoW) till viss del styras av vilken server du spelar på. Jag har mina karaktärer på servern Karak Eight Peaks, den just nu största servern i världen med nästan 17 000 karaktärer. Balansen mellan order och destruction är mycket nära 50% (det finns ett 30-tal fler destructionkaraktärer) men just nu är det Order som har ett rejält övertag på slagfältet, och kan mer eller mindre helt och hållet diktera villkoren. Vi destruction springer mest omkring i små "gerilla-förband" och försöker sticka till där det svider, för att sedan fly igen, innan den massiva orderarmén kommer och mosar oss.

När spelet släpptes, var maktbalansen den omvända. Det går i vågor, och kommer att fortsätta gå i vågor under spelets livsläng. Mitt viktigaste tips är dock att ta reda på lite om de olika servrar som finns. Givetvis är det skillnad att spela på en server med nästan 15 000 karaktärer och en balans på ungefär 50/50 och en server med 3 000 karaktärer där balansen ligger på 60/40.

kolla in denna sida: http://www.wardb.com/search.aspx?browse=119#servers:0-2+1

Du kan själv sortera efter antal karaktärer, antal order och antal destruction.

PS. Om du väljer Karak Eight Peaks (kep) finns det ett gäng trevliga svenskar som väntar på dig, men vi spelar destruction

Medlem
Skrivet av daddylongleg:

Jag måste lägga mig i denna diskussion litegrand. Det är till stora delar en myt att Order är underlägsna Destruction i Warhammeronline. Nya siffror som släpptes idag visar att bara 1 server har en snedbalans i populationen mellan de olika sidorna som över stiger 8% .

Din upplevelse av spelet kommer att (precis som i WoW) till viss del styras av vilken server du spelar på. Jag har mina karaktärer på servern Karak Eight Peaks, den just nu största servern i världen med nästan 17 000 karaktärer. Balansen mellan order och destruction är mycket nära 50% (det finns ett 30-tal fler destructionkaraktärer) men just nu är det Order som har ett rejält övertag på slagfältet, och kan mer eller mindre helt och hållet diktera villkoren. Vi destruction springer mest omkring i små "gerilla-förband" och försöker sticka till där det svider, för att sedan fly igen, innan den massiva orderarmén kommer och mosar oss.

När spelet släpptes, var maktbalansen den omvända. Det går i vågor, och kommer att fortsätta gå i vågor under spelets livsläng. Mitt viktigaste tips är dock att ta reda på lite om de olika servrar som finns. Givetvis är det skillnad att spela på en server med nästan 15 000 karaktärer och en balans på ungefär 50/50 och en server med 3 000 karaktärer där balansen ligger på 60/40.

kolla in denna sida: http://www.wardb.com/search.aspx?browse=119#servers:0-2+1

Du kan själv sortera efter antal karaktärer, antal order och antal destruction.

PS. Om du väljer Karak Eight Peaks (kep) finns det ett gäng trevliga svenskar som väntar på dig, men vi spelar destruction

Hur många spelare tillåts samtidigt på servern?

Inaktiv

Jag har faktiskt ingen aning. Det är ju flera tusen, naturligtvis, men exakt hur många vet jag inte.

I vissa extrema fall har jag varit med om att vi varit uppemot 500-600 spelare som krigat mot varandra för att ta över ett visst "Battle Objecitve" alltså, 350 Orderspelare som anfaller en fästning där jag och ytterligare 300 destructionspelare kämpar för att försvara. Då märker man att servern går på knäna (och även min egen dator och grafikkort) men det fungerar för det mesta väldigt bra.

Men jag kan inte nog poängtera vikten av att välja någon av de stora servrarna, med många spelare på. Eftersom spelet till stor del bygger på RvR, det vill säga PvP där spelare från realmen Destruction krigar mot Order, så blir det naturligtvis extremt trist om man aldrig ser några fiender att kriga mot

Det finns väl idag 4-5 intressanta servrar i Europa att spela på, bland dem Karak Eight Peaks

Inaktiv
Skrivet av daddylongleg:

Jag måste lägga mig i denna diskussion litegrand. Det är till stora delar en myt att Order är underlägsna Destruction i Warhammeronline. Nya siffror som släpptes idag visar att bara 1 server har en snedbalans i populationen mellan de olika sidorna som över stiger 8% .

Din upplevelse av spelet kommer att (precis som i WoW) till viss del styras av vilken server du spelar på. Jag har mina karaktärer på servern Karak Eight Peaks, den just nu största servern i världen med nästan 17 000 karaktärer. Balansen mellan order och destruction är mycket nära 50% (det finns ett 30-tal fler destructionkaraktärer) men just nu är det Order som har ett rejält övertag på slagfältet, och kan mer eller mindre helt och hållet diktera villkoren. Vi destruction springer mest omkring i små "gerilla-förband" och försöker sticka till där det svider, för att sedan fly igen, innan den massiva orderarmén kommer och mosar oss.

När spelet släpptes, var maktbalansen den omvända. Det går i vågor, och kommer att fortsätta gå i vågor under spelets livsläng. Mitt viktigaste tips är dock att ta reda på lite om de olika servrar som finns. Givetvis är det skillnad att spela på en server med nästan 15 000 karaktärer och en balans på ungefär 50/50 och en server med 3 000 karaktärer där balansen ligger på 60/40.

kolla in denna sida: http://www.wardb.com/search.aspx?browse=119#servers:0-2+1

Du kan själv sortera efter antal karaktärer, antal order och antal destruction.

PS. Om du väljer Karak Eight Peaks (kep) finns det ett gäng trevliga svenskar som väntar på dig, men vi spelar destruction

Ah, the dark side is waiteng for me...:P;)

Inaktiv

Självklart, och vi har kakor

Medlem

Stämmer verkligen länken? www.waralytics.com säger något helt annat..


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Inaktiv

Jag vet inte hur exakt någon av dessa två sidor är. Jag vet att Wardb (som jag länkade till) är hyffsat exakt när det gäller listning av gillen, karaktärer och sådant, men att det finns en felmarginal även där.

Waralytics data på guildnivå är i alla fall helt uppåt väggarna, åtminstonde när det gäller mitt gille, Svearike. Det är ingenting som stämmer. I just det fallet är wardb betydligt mer korrekt.

Men det är intressant att dessa båda sidor visar så totalt olika siffor. Felmarginalen på KeP är "bara" 2 000 medans den på Dark Crag är över 20 000.

EDIT: Jag läste FAQ:en på waralytics, och hittade förklaringen.

Data is pulled from Mythic's Warhammer RealmWar pages (http://realmwar.warhammeronline.com) as well as WarDB (http://www.wardb.com). The site cross-references each guild to ensure it is using the most up to date information as possible. Mythic's RealmWar site still does not show data for many servers and guilds, and until they fix it there will still be inconsistencies.

Mythic har ännu inte fått igång Realmwars för Europa. Exakt hur Wardb hämtar sin information vet jag dock inte. En följd av detta är hur som helst att wardb visar betydligt färre spelare på både europeiska och amerikanska servrar, medans Waralytics visar samma låga siffor som wardb för de europeiska servrarna, men har avsevärt högre siffror för de amerikanska.

skumt.

Medlem

Verkligen, det betyder alltså att betydligt fler än 1miljon spelar WAR?:D


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

Medlem

Jag har spelat wow en längre tid... Nyligen började jag med Warhammer online... Den största skillnaden är att du kan välja hur du vill spela i WAR... Om du inte vill questa så kan du tex få exp genom att kriga i pvp istället. Och du kan vara med i stora pvp strider från level 1. Istället för att som i WOW behöva questa upp din gubbe för att kunna vara med i någon. Sen slipper du allt tråkigt grinding och dötid då du kan komma in i roliga strider på en gång du loggar in. Public Quest är jättebra också och öppna grupper för pvp eller questande. Så du slipper fråga om invite. Bara hoppa med i det du vill göra. Sen är det så att guilder i WAR tjänar exp och levlar och låser upp grejer. Allt det plus att du kan questa som vanligt. Jag har väldigt roligt när jag spelar! Jag köpte collector's edition på diskshop.se för 278 eller nåt... inklusive frakt.. Man får en artwork-bok på cirka 200 sidor och en seriebok typ på cirka 100 sidor, samt musmatta och en liten warhammerfigur plus en månad speltid. Rekommenderas!

Medlem

Trevligt att du har hittat till warhammer! 278kr var ett väldigt bra pris måste jag säga! En sådan musmatta skulle inte var helt fel


signatur

Friskyttarna.eu | Ditt ljus i MMO-mörkret

12
Skriv svar