Spela WAR relativt själv

Spela WAR relativt själv

Då jag oftast är vaken hela nätter, eller sent in på nätter så spelar jag oftast mmospel själv, vilket jag inte har något emot då jag myser av miljön mm.
Det jag dock vill fråga.. är det värt att spela WAR själv? I LOTRO t.ex, där kunde jag questa och njuta av miljöerna och stämningarna.

Nu spelar jag ju inte bara på nätterna men det händer ganska ofta så... skulle det funka att spela WAR fast man kanske spelar då servers tidsmässigt har låg population?

URK
Medlem

ja det går om du inte lider av att det är tomt på folk. har själv spelat ensam på grund att jag är ledig på dagarna och jobbar kvällar. sedan var jag på en lår pop server. tänk bara vilken klass du väljer efter som visa klasser är gjorda att vara i grupp som tex heals


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

samt att du vet att spela pve i war inte är så givande, det enda som ev. kommer få spelet att fortsätta leverera är genom Pvp, och det är hyfsat dött nattetid.

Medlem

Har spelat mest själv till lvl 21. Det är väl bara svårare att hitta folk att köra PQ med på natten skulle jag tro.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Men finns det folk till alla PQs på dagen då?

Medlem

inte på 2 av 3 servrar jag spelat på.

Medlem

Ganska jättedött på natten.. det enda du kan göra är att questa.. ;P

Du kommer knappast hitta folk att göra PQ med och det är i princip ingen som pvpar.. Kör på axe bite pass, high pop-server..
typ bara pve-farmare online ;P

Skrivet av Ramblemoe:

Ganska jättedött på natten.. det enda du kan göra är att questa.. ;P

Du kommer knappast hitta folk att göra PQ med och det är i princip ingen som pvpar.. Kör på axe bite pass, high pop-server..
typ bara pve-farmare online ;P

Ok... det lät ju lite negativt.... :/

Inaktiv

Kör på Eltharion där brukar det finnas folk 24/7
På nätterna oxå iallafall klockan 03.00 xD

Medlem
Skrivet av Ramblemoe:

Ganska jättedött på natten.. det enda du kan göra är att questa.. ;P

Du kommer knappast hitta folk att göra PQ med och det är i princip ingen som pvpar.. Kör på axe bite pass, high pop-server..
typ bara pve-farmare online ;P

mmm... beror på servern, har inte varit dött på nätterna på Karak-Norn(core), finns alltid folk där

Nu spelar jag på Karak-Azgal iallafall.. det är inte en människa på natten så det blir en hel del questande och tome unlocks hehe.

Men min bror ska snart börja spela så.. ska kolla in Eltharion och Karak-Norn också... men ni som spelar där, hur är det generellt, finns det folk i low level pqs och uppåt?

Medlem

det finns inte brist på low lvls i Karak-Norn, iaf på Order sidan(det finns fler som spelar order). Sen är det också många guilds som springer tillbaka och hjälper till för att ragga folk. Du har också många finnar och svenkar där om du inte vill prata engelska.:O
Det är också lätt att komma med i warbands för dom lite svårare pqs, tänker främst på Norsca om man spelar som Order.

- the dude8)

1
Skriv svar