Medlem
White Lion

Är det bara jag eller är white lion underlägsen alla de andra dps classerna kanske t.o.m vissa klasser som inte är dps klasser?


signatur

Dont force your weakness upon me!

URK
Medlem

jag som tycker den är den mest populäraste klassen man ser dem över allt. sedan kommer de med eldmännen kommer ej i håg klassen namn. som näst vanligaste.

om de inte vore bra varför finns det så många av dem annars.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

bright wizard

Medlem

Du har visst inte Fetch än har du?


signatur

Space for rent.

Medlem

Jag körde en white lion upp till 17 innan jag blev tvingad att välja destruction. Fram tills dess vann jag alltid dps i scenario. Jag tror mycket handlar om hur man spelar samt speccar. Nu kör jag en shaman, och en white lion gör inte att jag kissar på mig.

Frågan är om dom nerfat klassen eller om folk rentav inte kan spela?

Medlem

White lion är så gay i t4... pullar alltid in oss destruction till vakterna vid spawnplatsen i serpents passage.. White lion köttar även healers, antingen genom att interrupta eller genom att pulla in healern bland alla andra order.. hatar dem.. (enbart pga vakterna runt spawnplatsen så att de kan pulla in en och få mig oneshottad av vakten.. )

Medlem
Skrivet av RedBeard:

Du har visst inte Fetch än har du?

Japp har den, men ser inte hur den ska hjälpa mig få ner någon, om jag inte pullar dem in i gruppen dvs.
Plus Marauders har samma sak fast smidigare.

Att få ner en tank eller healer är nästan omöjligt själv och dör djuret är man ännu mer fucked.


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar