Inaktiv
Tome unlocks

Tänkte bara tipsa om en sida jag gjort för Tome of knowledge unlocks där man kan browsa unlocks efter ras, zon och typ.
Infon kommer mest från en tråd på warhammer alliance och jag har just nu lagt in runt 200 unlocks.

Hoppas den hjälper nån

[http://www.tomeofknowledge.info]

Medlem

Schysst sida, lägg inte ner att uppdatera den bara! Skulle vara synd, denna gillar jag skarpt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Inaktiv

Nä jag ska givetvis försöka hålla den uppdaterad så gott det går, har lite andra ideer för den också angående funktioner, typ bättre sök funktion, mer bilder osv.

Medlem

Ah, tackar så mycket. Alltid trevligt med lite extra hjälp!

Keep up the good work!

Medlem

Tome of Knowledge . INFO

Haha, fyndig domän
Grym sida

Medlem

måste återuppliva den här tråden.

eftersom jag nyss köpte ett 60 dagars till WAR saknar jag den där sidan, den var ju skitbra.

synd bara att den verkar nedlagd

Medlem

www.curse.com

Sök på addonet TombTitan

Medlem

fanns inget på "Tomb Titan" men jag tror du menade "Tome Titan"

men tack för tipset, verkar ju vara samma som sidan fast ingame

Medlem

Jag var jävligt nära iallafall

Precis, man slipper alt tabba, och allting ligger kategoriskt efter zonor kanske lite meckig i början, men värt tiden.

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Blackbeard:

måste återuppliva den här tråden.

eftersom jag nyss köpte ett 60 dagars till WAR saknar jag den där sidan, den var ju skitbra.

synd bara att den verkar nedlagd

Tyvärr rensades databasen bort av webbhosten och jag hade dumt nog ingen backup så det fick vara

Spelar heller inte lägre så det kändes inte riktigt värt jobbet att få in alla data igen

1
Skriv svar