Wow account hackat tror jag!

Inaktiv
Wow account hackat tror jag!

Hej! Det är så här att det var länge sen jag spela wow för ca: 2 månader sen och tills i dag fick jag ett email där det skrev att jag har fåt 7 dagars grattis speltid på mitt account. Då klickade jag på linken logga in och sen tog jag mina 7 dagar free, Sen när jag logga in så fans det många andra lvl 1 gubbar men min main gubbe var borta! Så min fråga är hur kan jag fixa tillbaks den! Jag har skickat ett ett sånt ingame ticket. Men orkar ej vänta, jag vill verkligen ha min main tillbaks kan nån hjälpa mig SNÄLLA!

1: Du kommer ALDRIG att få ett sådant förslag i mail. 7 dagars gratis playtime? Hah, inte undra på att du blev hackad. Men nog om detta.
2: Det du ska göra nu är följande:
Blizzard Support, där står allt du behöver göra. Skriv en webform, sök igenom din dator och ALDRIG, jag menar ALDRIG, tro att Blizzard kommer ge dig gratis playtime av att logga in på en hemsida. (Jag kan ha fel, Blizzard kanske har någon "jul-give away".)
3: Du har skickat en ticket, det är bra. Då ska en Game Master kunna hjälpa dig utan några större problem.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Faktiskt så har Blizzard delat ut 7 dagar gratis speltid till inaktiva accounts under deras "5 year Anniversary". Alla fick inte, men många fick erbjudandet.

Mer om det här och även en Blue Post här som bekräftar att det är ett äkta erbjudande.

Sen finns det garanterat ett par fake mail om erbjudandet, se bara till att alla länkar är korrekta.

Skrivet av SoRight:

Faktiskt så har Blizzard delat ut 7 dagar gratis speltid till inaktiva accounts under deras "5 year Anniversary". Alla fick inte, men många fick erbjudandet.

Mer om det här och även en Blue Post här som bekräftar att det är ett äkta erbjudande.

Sen finns det garanterat ett par fake mail om erbjudandet, se bara till att alla länkar är korrekta.

Aha, jäklar, där gjorde jag bort mig. Sorry TS.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Ja, men logga aldrig in med ditt wow acc någon annanstans än wow-eu.
Annars får man fan skylla sig själv -.-'

Inaktiv

Ok tack för alla svar har skickat en ticket fick tillbaks min main gubbe jag var int online men ha när jag logga så var den där.xD

1
Skriv svar