Blizzard stämda för WoW

Medlem
Medlem

We don´t need to kill the idiots. Just remove avery warninglabel and the problem will solve itself.


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Finns ju flera FZ alias som skulle kunna tänkas vara han.


signatur
Medlem

Open and shut case.
Skulle inte förvåna mig om Blizzard stänger dörrarna redan imorgon.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Härlig inställning. Hade han varit lika målmedveten i sitt sociala liv kanske han hade varit något annat än ett failure.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Men vad fan?


signatur

[http://donqen.blogg.se/]
- Glöm inte alzheimersdagen.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

En jänkare, oj vad förvånad man blir,
kan inte nån terrorist spränga bort usa från kartan,
snälla.

dummaste jag hört....


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

En jänkare, oj vad förvånad man blir,
kan inte nån terrorist spränga bort usa från kartan,
snälla.

Ja, för vi ska alltid dömma ett helt land på vad en individ gör 8)


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Hahaha vilket skämt, seriöst han borde skaffa sig ett liv.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Lyckades Jack Thompson inspirera en ungdom trotsallt? Det samlas bevis på att idioti kanske är en sjukdom, med viss smittorisk.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem
Skrivet av Fjornsvavne:

Lyckades Jack Thompson inspirera en ungdom trotsallt? Det samlas bevis på att idioti kanske är en sjukdom, med viss smittorisk.

Indeed


signatur

You can't win the game...

Medlem

Sjuk snubbe..

Medlem

Han har visst varit i farten förut. Tidigare har han lämnat in stämningsansökningar mot Sony, Nintendo och Microsoft hehe.

Sony stämning

MS & Nintendo i "blåsväder"


signatur
Medlem

Vi kan ju hoppas det svider till ordentligt i plånboken när han förlorar.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem
Skrivet av Ariath:

Vi kan ju hoppas det svider till ordentligt i plånboken när han förlorar.

Counter sue is the american way!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Avstängd

Är han oseriös menar jag att det är en skön snubbe. Är han seriös menar jag att det är en konstig prick.

Medlem
Skrivet av Greger:
Skrivet av Serious Sam:

En jänkare, oj vad förvånad man blir,
kan inte nån terrorist spränga bort usa från kartan,
snälla.

Ja, för vi ska alltid dömma ett helt land på vad en individ gör 8)

Vad kan man säga om ett land som röstar fram Bush, och dessutom låter han sitta i 8 år ?

Bra Intelligensbetyg på jänkare,
korkade människor röstar fram korkad president.

Skrivet av Nestor:

We don´t need to kill the idiots. Just remove avery warninglabel and the problem will solve itself.

Det utttrycket är för just amerikaner, så terroristerna kanske inte behöver anstränga sig.

Inaktiv
Skrivet av Greger:
Skrivet av Serious Sam:

En jänkare, oj vad förvånad man blir,
kan inte nån terrorist spränga bort usa från kartan,
snälla.

Ja, för vi ska alltid dömma ett helt land på vad en individ gör 8)

Amerikanerna stämmer ju allt och alla. Presenten är tråkig, kondomen för slimig, kaffet för varmt.
Se på Seinfeldt

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Vad kan man säga om ett land som röstar fram Bush, och dessutom låter han sitta i 8 år ?

Bra Intelligensbetyg på jänkare,
korkade människor röstar fram korkad president.

Bara för att man är dålig på att hålla tal betyder inte att man är en idiot. Du kanske borde försöka se saker i sin helhet i stället för att se världen i svart och vitt. USA blev attackerade 2001 och var fortfarande rädda vid valet 2004. Dessutom var alternativet en åsna och karikatyren på en sliskig politiker, så man valde om Bush.

Medlem

Äntligen nån som spelat wow som fått upp ögonen. Såklart spelet är designat att gå så långsamt som möjligt för att det ska ta så lång tid som möjligt och generera mer intäkter. Har man inte fattat det så kan man sluta klaga på honom direkt.

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

Vad kan man säga om ett land som röstar fram Bush, och dessutom låter han sitta i 8 år ?

Så den andra halvan som röstade på Al Gore räknas inte?
Hepp...

Skrivet av Serious Sam:

Bra Intelligensbetyg på jänkare,
korkade människor röstar fram korkad president.

Nu skulle jag kunna säga något nersättande om din "intelligens" baserat på hur du skriver. Men jag gör inte det, för det skulle bara bli dumt.

Skrivet av Nestor:

We don´t need to kill the idiots. Just remove avery warninglabel and the problem will solve itself.

Finns garanterat amerikanare som är långt smartare än vad du någonsin kan hoppas bli.
Om det sedan är hög eller låg nivå avseende smarthet, ja det får du avgöra eftersom det är dig vi jämför med


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

En aning högre än en möglig zuccini kanske ?

Medlem
Skrivet av Serious Sam:

En aning högre än en möglig zuccini kanske ?

Funkar ju som kalibreringsmärke för lägstanivå iallafall


signatur

Dryg och bitter.

Medlem

Det låter som om att han spelar för mycket och tappat en skruv. Kan tänka mig att 14åringarna på stadens internet café också blir skitsura över hur långsamt man springer, att questen tar tid och att det laggar för mycket i 60 fps.

Skrivet av Metro länken:

Det ska ha gett honom depression, tvångssyndrom, panikångest och Crohns sjukdom.

Detta stöder även min teori.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

MFC
Medlem

suck...


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem

"Han skyller också många av sina hälsoproblem på spelet. Det ska ha gett honom depression, tvångssyndrom, panikångest och Crohns sjukdom.

Han har kallat både Martin Gore från Depeche Mode och skådespelerskan Winona Ryder för att vittna i hans sak. De två vet också mycket om utanförskap hävdar han, vilket märks på Depeche Modes låtar och på Winona Ryders gemensamma intresse i boken Räddaren i nöden, som handlar just om utanförskap."

LOL

Medlem

Mjo...


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem

sjukt roligt ju , hur gick det när han stämde sony? lol

Medlem

haha, vilket skämt

Medlem

Haha, undra vem som betalar rättegångskostnaderna för honom, att sätta sig emot stora företag så som tillexempel Sony, apple blizzard, microsoft är ingen smart idé

Tvivlar på att någon av hanns stämmningar gått igenom eller enns "blivit" av

(Jag har dessutom vagt minne av att det står klart och tydligt att man inte bör spela länge i sträck i manualen samt en massa varningar som är kul)

edit: Han verkar också vara en attentionwhore


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

12
Skriv svar