Ny dator, ska installera WoW! snabbbaste sättet?

Inaktiv
Ny dator, ska installera WoW! snabbbaste sättet?

Hej, jag har inskaffat mig en ny dator och ska installera WoW på den och jag undrar vilket är snabbaste sättet att ladda ner? På WoWs hemsida eller med skivor? Och jag undrar om man ska ladda ner från WoWs hemsida, kan man skippa World of Warcraft och The burning crusade och gå direkt till WotLK eller måste jag installera både WoW och TBC före WotLK? Jätte tacksam för snabba svar!

Medlem

Eftersom Wotlk är en expansion så behövs originalet. Tror inte det går att skippa BC heller, sen går det nog snabbast att installera med skivor då du slipper ladda ner allt, min wow mapp är på 16,5 gb.

Sen behöver du bara ladda ner några få patchar, tror alla finns här på FZ.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Det går faktiskt snabbare att ladda ner klienten än man tror, så jag skulle köra på det. Slipper krångla med patchar och skit.

Det snabbaste sättet är att bara ta WotLK DVDn, då den innehåller både WoW och TBC samt patcher hela vägen upp till 3.0.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Det snabbaste sättet är att bara ta WotLK DVDn, då den innehåller både WoW och TBC samt patcher hela vägen upp till 3.0.

Yep, snabbast är dock om du har en kompis eller någon med det kompletta spelet, patchat och klart, saxa sedan hela filen och dra till valfri plats på hårdisken, leta upp wow.exe, och kör så det ryker

Medlem

Bara kopiera WoW mappen och sedan köra på! Annars kör med WotLK discen och patcha upp.

1
Skriv svar