Fuskar i wow 10 000 personer banna

Medlem
Fuskar i wow 10 000 personer banna

Fuskarna i wow har blivit bannade för att dem har köpt guld och lvl hackat ... det har blivit problem för Blizzard att dem blev bannade ... men dem hoppas på att folk inte ska bli bannade ... men jag själv tycker att dem är dumma som gör det:)

Inaktiv

Det finns det som är värre. Det är när man inte förstår hur De ,dom och dem fungerar. Inget av gångerna då du använde ordet dem var riktig. Du skulle ha använt DE och inte DEM.
VARFÖR?

Medlem

Hehe, du ska nog bry dig mer om svenskalektionerna än om fuskare i wow


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Testpilot

De o dem är inte så viktigt men i detta fall så har man svårt att förstå vad som menas då Oskarswe skriver osammanhängande.

1: Fuskare har blivit bannade = ok
2: Det har blivit problem för blizzard att de blev bannade = ?
3: Men de hoppas att folk inte ska bli bannade = Vilka är de? Blizzard eller de som blivit bannade? huh?
4: Men jag själv tycker de är dumma = ok

Inaktiv

Att Blizzard jobbar hårt för att hitta och bannlysa fuskare är ju inget nytt. De har, till min stora glädje, arbetat på det viset väldigt väldigt länge.


signatur

http://www.levelcap.se - World of Warcraft, Diablo 3 och Starcraft 2

Inaktiv
Skrivet av Achronos:

Hehe, du ska nog bry dig mer om svenskalektionerna än om fuskare i wow

Svensklektionerna*

Medlem
Skrivet av define:
Skrivet av Achronos:

Hehe, du ska nog bry dig mer om svenskalektionerna än om fuskare i wow

Svensklektionerna*

Ungefär lika relevant som att försöka sätta svenskt genus på ett engelskt ord (en/ett guild).
Både svensklektionerna och svenskalektionerna är godtagbara varianter av samma sak.

Medlem
Skrivet av define:
Skrivet av Achronos:

Hehe, du ska nog bry dig mer om svenskalektionerna än om fuskare i wow

Svensklektionerna*

Välkommen till FZ's forum!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem

Fuskare är jobbigt, och tråkigt, men dåligt språk värre

Inaktiv
Skrivet av Genemos:

Fuskare är jobbigt, och tråkigt, men dåligt språk värre

Nä vad som är värre är dom riktiga genierna som inte kan lägga ihop två och två och måste anmärka på stavning men det här fallet var ett makabert extremfall där t.om jag inte förstod allt.

1
Skriv svar