vilken klass har bäst dps för tillfället i raid

Medlem
vilken klass har bäst dps för tillfället i raid

Någon klass måste ju va bäst i dps vid raids för tillfället. vilken class är det?

jag tror på mage, lock!

vad tror/vet ni?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Rogue. Fok Fok Fok.


signatur

Beror på vem som sitter vid tangentbordet.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av master_chrille:

Beror på vem som sitter vid tangentbordet.

Exakt. Jag citerar Blizzard: "Bring the player, not the class."


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:
Skrivet av master_chrille:

Beror på vem som sitter vid tangentbordet.

Exakt. Jag citerar Blizzard: "Bring the player, not the class."

Största bullshit som Blizzard någonsin har skitit ur sig. Måste ändå stacka klasser för att klara hard modes.


signatur
Skrivet av TixFrix:
Skrivet av Achronos:
Skrivet av master_chrille:

Beror på vem som sitter vid tangentbordet.

Exakt. Jag citerar Blizzard: "Bring the player, not the class."

Största bullshit som Blizzard någonsin har skitit ur sig. Måste ändå stacka klasser för att klara hard modes.

Kan inte mer än hålla med. Javisst, det är bra att dom kan spela men man kan inte ha en 25man raid med BARA warrior dps (exempel). Likadant med alla andra klasser.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

Haha, 25 Heroic-fliken är lite rolig. Beasts är lite blandat, feral druid bla(!). Sen är det bara DK's och mages. Roflmao


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv
Skrivet av master_chrille:

Kan inte mer än hålla med. Javisst, det är bra att dom kan spela men man kan inte ha en 25man raid med BARA warrior dps (exempel). Likadant med alla andra klasser.

Ganska uppenbart. Eller?

Inaktiv
Skrivet av Achronos:

Haha, 25 Heroic-fliken är lite rolig. Beasts är lite blandat, feral druid bla(!). Sen är det bara DK's och mages. Roflmao

Japp. Bara Onyxia som jag kan toppa dps(kör rogue). Fok +whelps =wunderbar dps:up:

1
Skriv svar