Medlem
Faction change

Hej alla glada wow-spelare. Nu har jag haft uppehåll från wow i mer än 6 månader men mitt intresse väcktes åter till liv då jag såg att man kommer kunna byta faction. Tänkte höra med er om ni hört när detta blir aktuellt för oss europeer.. läster man guiden som blizzard själva skrivit får man känslan att tjänsten redan borde finnas tillgänglig.

Vet ni som idag är aktiva spelare när detta kommer bli aktuellt här i europa?

Tack på förhand.

Medlem

Har hört att det ska nå europa om någon månad, sen vet man ju aldrig med blizzard.

Medlem

Vet ingenting om tidspunkten men har funderat över en annan sak.

Visst måste dom ha nån sorts balanseringsfunktion så att man inte kan byta till horde på t.ex Magtheridon. Skulle blir fiasko om alla kunde byta hur som helst. Eller hur funkar det?


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

I Usa har man kunnat byta nu ett par veckor, men ingen vet när det kommer till europa. Blizzard tiger fortfarande.

Inaktiv

Det här var dom starkt emot men så behövde dom mer pengar fast dom tjänar nog mest av alla spelbolag, mirakel att det inte kostar riktiga pengar att byta frisyr.

Medlem

För övrigt så kom Faction Change till EU idag.

Medlem

Ska nog testa detta med min rogue eller min warrior, får se hur det blir.


signatur

There is whiskey in the jar!

1
Skriv svar