Cataclysm - Information

Medlem
Cataclysm - Information

WoW-siten mmo-champion har postat ett maffigt inlägg om nästa expansion. Bland huvudnyheterna är att den kommer att utspela sig i "den gamla världen", dock är många zoner förändrade. Områden som tidigare inte gick att nå ska vara öppna, såsom Hyijal.
Även instancer ska vara omgjorda för att passa det nya contentet och detta gäller även gamla questchains.

2 nya raser; Worgens för alliansen och Goblins för horden. Inga nya klasser, men nya klass/ras kombinationer, såsom Tauren Paladins, Gnome Priests och Undead Hunters.

Deathwing och Queen Azshara kommer att spela en betydande roll.

Läs hela inlägget på:

www.mmo-champion.com

Medlem

Blir bara deprimerad av det där.

Medlem

Jag ser faktiskt fram emot detta. Väldigt mycket också!


signatur

There is whiskey in the jar!

Inaktiv

"None of the information below has been officialy announced by Blizzard, this is only a compilation of information gathered from reliable sources."

Ta inte allt så seriöst

Medlem

Förutom att de våldtog klass/raskombinationerna med en ananas i rumpan så tycker jag att det ser lovande ut.

Night elf mages? Gnome paladins? Tauren priests och paladins? Kom igen!

Medlem

Många av de nya klass/ras kombinationerna är inte fullt så konstiga som de verkar vid en första anblick, om man ser tillbaka lite på Warcraft loren.

Själv tycker jag det verkar mycket lovande! Jag tycker de gör rätt som använder sig av den gamla världen, istället för att göra en helt ny, då den länge behövt en makeover.

Hursomhelst, en vecka kvar till BlizzCon och den officiella utanonseringen, men vad jag vet har mmo-champion aldrig haft fel hittils...

Medlem

Självklart har det varit "fel" på mmo-champion tidigare. Om man nu räknar obekräftade rykten som "fel". De är publicerade med förbehållet om att vara obekräftade och då stämmer ju inte heller allt.

Schystt om de äntligen skulle färdigställa den gamla världen. Man väntade på dem redan i betan och hoppades de skulle komma direkt vid release.. men det har ju gått ett antal år sedan dess.

Inaktiv

Undead hunters. lol?

Medlem

Blizzard har faktiskt smygit in vissa hintar om den "nya" gamla världen. Alla som spelat Halls of Lightning minns säkert jordglobs-hologrammen där. Om man tittar på det som ska föreställa Kalimdor så ser det inte riktigt ut som Kalimdor, utan är nästan delat på mitten. Detta kan mycket väl vara hur Kalimdor kommer att se ut efter Cataclysm, vilket skulle förklara varför Barrens är delat itu och 1000 Needles är översvämmat.
Även i Ulduar finns sådan hologram. Titta noga nästa gång

Medlem
Skrivet av Banzai:

Undead hunters. lol?

Nathanos Blightcaller i EPL

Medlem

Har längtat efter en sån här exp till wow väldigt länge, gillar dock inte klass/raskombinationen

Dock så har jag velat köra human hunter.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Dom går tillbaka till rötterna, det är ju instant win för mig.

Inaktiv

först när jag läste första nyheten på FZ så tänkte jag, äsch vaf*n det är väll bara ett halv kast försök att tjäna pengar, men när jag har kollat på videon och läst det som kommit ifrån blizzard på mmo-champion så tycker jag att det verkar väldigt kul, nästan så att jag kan tänka mig att börja spela igen när det kommit.

Inaktiv
Skrivet av martyr:
Skrivet av Banzai:

Undead hunters. lol?

Nathanos Blightcaller i EPL

Precis. förmodligen min favorit karaktär i wow också, brukade göra det raid questet fast jag redan gjort det.

Inaktiv

Av det man fått reda på än så länge så tycker jag det verkar bli en bättre expansion än både TBC och WotLK i alla fall.

1
Skriv svar