Nån som vill hänga på?

Inaktiv
Nån som vill hänga på?

Tjenare allihopa nu är det så att jag funderar på att börja lira wow igen efter ett tags uppehåll, nu med senaste patchen hit och dit tänkte jag att det kanske skulle va kul att börja lira igen om man kunde samlas ett par stycken och lvla upp ett par nya chars tillsammans.

Jag vet dock inte vilken server jag ska spela på nu då jag lirade på twilights hammer förut och jag gillade inte communityn där alls då det var nästan bara greker och en massa dryga personer som betedde sig allmänt dåligt.

Men om nån har lust att lira igen eller vet nån bra pvp server med schyst folk skulle det va rätt kul att börja köra igen.

Medlem

Jag flyttade precis till Twilights hammer. En alliance hunter.

Jag spelar även horde på Outland - Ragnaros. Shaman och Warlock. Om du vill ha någon att lira med så göra en char på nån av dom realmsen så boostar jag upp dig så långt min char orkar.

Har även ventrilo server ifall du är intresserad.

//Air !


signatur

dizzid1a. Say What?

Inaktiv

Låter jättebra, undrar dock vilken realm jag ska köra på, är outland och ragna schysta pvp realms med roligt folk eller är det mycket "WTS dirge anal dirge" och sånt?

Medlem

nämn en server som ingen säger anal dirge på

Medlem

Krol Blade?


signatur
Medlem

Är också sugen på att plocka upp spelet igen. Jag lirar dock helst på en casual nivå

Inaktiv

Har bestämt mig att börja på fredag på servern outland så om det någon som vill hänga på är det bara att skriva här eller w/ ingame.
kommer göra en rogue igen då som heter ghatel hoppas vi ses där

Medlem

Även jag har planerat att plocka upp spelet igen. Planerade att börja nu till helgen.
Hänger gärna på er på Outland som horde, skulle vara skoj.


signatur

There is whiskey in the jar!

Inaktiv

va bra ju mer som är med desto roligare, jag hade tänkt köra horde också föresten

Medlem

Jag är också på. Har ni några tips på vilken typ av char man skall göra? Vilken ras kommer ni att köra?

Medlem

Jag ska nog lira priest eller hunter. Båda verkar väldigt roliga.
Ifall jag ska vara hunter då ska jag vara en kossa (Tauren) och priest troll.


signatur

There is whiskey in the jar!

Medlem

Tänkte att det kan vara skönt om vi börjar på samma ställe.
Fast när är det man kommer till barrens? Funderar själv på shaman eller paladin. Har tidigare lirat Druid och DK, är lite trött på dem.

Medlem

Jag har för mig att man drar dit på lvl 10 eller något sånt, vilket inte dröjer länge att komma upp till. Då kan man ju börja questa tillsammans där.


signatur

There is whiskey in the jar!

Inaktiv

ska vi sätta ett startdatum eller något liknande då? så alla hinner fixa i ordning sina account och dylikt.

Medlem

Vi kör väl imorn antar jag. Jag börjar väl lite lätt på eftermiddagen, tänkte satsa på att lvl så fort som möjligt tills man kommer till barrens. Sen får vi väl mötas upp där antar jag?

Medlem

Ja, det tycker jag låter bra. Jag gör en hunter lite senare idag, det bör gå relativt snabbt att lvla och komma till barrens.


signatur

There is whiskey in the jar!

Medlem

Jag börjar så fort som jag kommer in på mitt konto hos blizzard. Tar en evighet att få komma in.... Har inte bestämt vad det blir för någon karaktär än.

Medlem

Nu har jag äntligen kommit in i spelet efter 1 timmes mekande med sidan. Namn på char är fawltys whispa gärna när ni kommer in.

Inaktiv

jag kommer också joina så fort jag får mina kontouppgifter från blizz, har glömt acc name och pass:(

Medlem

Hur har det gått för er? Jag är nu lvl 11. Har precis tagit mig till barrens. Skriv gärna era karaktärers namn här så vi kan lägga till varandra.

1
Skriv svar