Horde och Ally på samma realm!! Vad tycker ni om det?

Medlem
Horde och Ally på samma realm!! Vad tycker ni om det?

Kan inte förstå varför Blizzard gjort så man kan ha chars från båda sidor på samma realm???
Någon som har en ide om varför?
Tycker det suger


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

det har de väl alltid haft? förutom på PvP realms.

Medlem

kan hända men varför? det är ju roligare när det inte går då kan man inte heller spionera på varandra.


signatur

Antec 900 Gamer-Asus P5K Premium-Intel Quad 6700-Creative S-Fi Fatality Pro-Asus 8800Gts 512Mb-Samsung 500Gb HD-Corsair 4Gb 6400 Ram-Vista 32Bit

Medlem

Låter jävligt ruttet måste jag säga. Älskade world pvp när jag väl spelade.

Ännu ett sätt för Blizz att tjäna pengar på sina funktioner (factionbyte).

Testpilot

Kändes ganska menlöst o ha det spärrat förut eftersom de som var ute efter o spionera ändå hade flera konton så det förhindrade inget egentligen.
Bra om man vill testa på de olika faktionerna på en server man känner till ..

Medlem

Bara man slipper att det loggar in en level 1 och flame:ar en i priv så fort man teabag:ar någon i Icecrown.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Spammenot, sätt level, win

Inaktiv

Du kommer inte med några argument att diskutera, utan bara att "det suger".. Visserligen kan man inte förvänta sig mycket mer på fz.se där övervägande majoriteten är typ 14 år.

Själv kommer jag rolla en alliance. Hörde talas om att vissa horde guilds gjort en alt guild på alliance sidan. Tummen upp för variation!

1
Skriv svar