Medlem
ångra

hej! tänkte göra den här tråden för att få lite liv i forumet...

skriv helt enkelt den/de saker som ni gjort som ni sedan ångrat.

Sj kissade jag på en död kanadagås i sommras
kompisarna stod där som en hög med frågetecken och undrade vad i helv*t* jag gjorde samtidigt som jag sa:
-jag prickade han i ögat!
det ångrar jag hyffsat. man hatar väl kanadagäss men det kanske var att överdriva :\


signatur

There are times when the world asks ordinary men to do extraordinary things.

Medlem

Hahahaha


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

hahaha

- jag ångrar de gångerna jag druckit väldigt för mycket å väldigt för fort å sedan spyt på stan eller på bussen hem.....


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Jag ångrar varje gång jag frossar godis tills jag sitter på toaletten och får kräkningar, sen gör jag om det nästa helg.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jag ångrar varje gång jag frossar godis tills jag sitter på toaletten och får kräkningar, sen gör jag om det nästa helg.

Herregud o.o:|

Medlem

finns mycket jag ångrar i livet

typ att jag valde den vägen jag valde när jag var yngre

att jag inte tagit chanserna som kunnat lett mig till ett bättre liv

att jag sumpade min största kärlek

daaaammmnn fan man låter ju nästan deprimerad

juste jag ångrar att jag köpte WII!

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jag ångrar varje gång jag frossar godis tills jag sitter på toaletten och får kräkningar, sen gör jag om det nästa helg.

Haha, känner igen mig där fan! :evil:

Medlem

Ångrar att jag vid ett par tillfällen i mitt liv varit otrevlig mot människor som inte förtjänat det. Samveten kommer med besked när man blir äldre och gnager där i skallen...
Ångrar också all tid jag lagt ner på att bli vän med coolingar. Bortkastad tid.

Något nyare jag ångrar är väl att jag nyligen sagt "ja tack, det är bra med mig. Du själv då? Det rullar på?"
Och då till en person som sitter i rullstol.
Ett jävla bra talesätt att använda just då...

QRT
Medlem

Att jag på fyllan pissade över alla mina pc gamer tidningar, över hundra stycken.

Medlem

Jag ångrar den gången jag dissade en tjej som gillade mig :/
Jag borde fan ta varje chans jag får.
Ångrar en gång jag skämtade om en tjejs utséende första gången hon sminkade sig och jag aldrig sa att jag skämtade.
Har tänkt på det i typ 4 år nu =P


signatur

Rawr

Medlem

Ångrar inte så mycket, allt jag gör här i livet gör med en stor tanke och omsorg, saker ska vara perfekta, hatar om nått blir fel

Saker jag kommer på är väll att man kanske har sagt lite fel saker ibland, typ det pluppar upp saker som kan såra folk.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Ångrar att jag inte ångrar så mycket.

Ångrar även att jag åkte till norge och jobbade.

Medlem
Skrivet av QRT:

Att jag på fyllan pissade över alla mina pc gamer tidningar, över hundra stycken.

Haha lmao

Ångrade att ja rökte nästan ett helt ciggrarett paket på en fest i somras. (nej jag brukar inte röka)

Väldigt korkart minst sagt


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Inaktiv

De gånger jag sagt nej till någon riktig pudding ...


signatur

Bra kylning IsTheShit

Ångrar bara 1 sak här i livet just nu, och det är att jag slutade måla Warhammer...

MEN sen ångrar jag en massa andra saker också men det orkar jag inte skriva för det skulle ta 5 A4 sidor.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem

själv ångrar jag att jag åt så mycket godis, magen känns som en bubbelpool

Inaktiv

Ångrar att jag blev kompis med en kille i 6:an, som då var jätteschyst men som nu i 7:an behandlar mig som om jag inte finns. eller så är han elak och då får han med sig alla andra. Jag fattar inte varför han får så många kompisar när han kan va så elak? Inte kul:(

Skrivet av jeppe95:

Ångrar att jag blev kompis med en kille i 6:an, som då var jätteschyst men som nu i 7:an behandlar mig som om jag inte finns. eller så är han elak och då får han med sig alla andra. Jag fattar inte varför han får så många kompisar när han kan va så elak? Inte kul:(

Jag förstår vad du menar, hade en liknande "kompis". Men efter det att jag tryckt upp honom mot ett skåp i skolan och slagit till honom ett par gånger så blev det lugnt.

En dator-geek kan faktiskt slås ibland.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv

Men det är bättre nu för nu skiter han i mig totalt, vet faktiskt inte vad som gick fel riktigt. kan det ha vart för att jag inte röker eller snusar? Han hittade väl bättre kompisar som är lika idiotiska som han. Men jag har andra och va med som inte han känner som tur är.

Skönt att skriva av sig lite. Förlåt för OT men har mått ganska dåligt över det här ett tag.:(

Medlem

Det du borde göra är att bli cool som han, dvs börja röka.
Du kan ju läsa mer här om varför det är coolt att röka!


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

Ångrar alla gånger jag gjort bort mig:(
Och jag ångrar alla gånger det gått fel:(:(


signatur

Wai

Medlem

Håller mig på ostmjuk hamster's planhalva här. Ångrar nog bara när jag varit omotiverat elak mot vänner som inte förtjänar det. Annars är det inte mycket jag ångrar.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Ångrar definitivt att jag började röka, att jag idrottade för lite som ung.

Medlem
Skrivet av KlosterKatten:

Jag ångrar varje gång jag frossar godis tills jag sitter på toaletten och får kräkningar, sen gör jag om det nästa helg.

du är medveten att frosseri är en dödssynd 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

[quote=master_chrille]

Skrivet av jeppe95:

Ångrar att jag blev kompis med en kille i 6:an, som då var jätteschyst men som nu i 7:an behandlar mig som om jag inte finns. eller så är han elak och då får han med sig alla andra. Jag fattar inte varför han får så många kompisar när han kan va så elak? Inte kul:(

Jag förstår vad du menar, hade en liknande "kompis". Men efter det att jag tryckt upp honom mot ett skåp i skolan och slagit till honom ett par gånger så blev det lugnt.

En dator-geek kan faktiskt slås ibland. ;)[/quote

du det kan vi, då skulle du bara se på min lista va bråk x win/0Lose - men sen är jag stor å stark med 199cm lång

det är sådant man ångrar ibland slagsmål, hände en gång på min föra skola då jag gick 9an, så tryckte jag upp en kille mott en branddärr så att den knäcktes på mitten.... sen fick jag åröjsa den, tror det var 12 000kr.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Ångrar att jag började snusa igen men samtidigt inte. Studierna krävde det.
Jag ångrar att jag inte skrev klart den där historieuppsatsen och därför måste göra det nu.

Medlem

Jag ångrar ingenting jag gjort.

Däremot ångrar jag att jag inte gjorde vissa saker.


signatur
Medlem
Skrivet av unix:

De gånger jag sagt nej till någon riktig pudding ...

HUR kan man säga nej!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av unix:

De gånger jag sagt nej till någon riktig pudding ...

HUR kan man säga nej!

Dina enda chanser kanske?

Ångrar att jag har varit otrevlig mot personer som inte förtjänar det.


signatur

||||||||||||
||||||||||||

[quote=rolle90]

Skrivet av master_chrille:
Skrivet av jeppe95:

Ångrar att jag blev kompis med en kille i 6:an, som då var jätteschyst men som nu i 7:an behandlar mig som om jag inte finns. eller så är han elak och då får han med sig alla andra. Jag fattar inte varför han får så många kompisar när han kan va så elak? Inte kul:(

Jag förstår vad du menar, hade en liknande "kompis". Men efter det att jag tryckt upp honom mot ett skåp i skolan och slagit till honom ett par gånger så blev det lugnt.

En dator-geek kan faktiskt slås ibland. ;)[/quote

du det kan vi, då skulle du bara se på min lista va bråk x win/0Lose - men sen är jag stor å stark med 199cm lång

det är sådant man ångrar ibland slagsmål, hände en gång på min föra skola då jag gick 9an, så tryckte jag upp en kille mott en branddärr så att den knäcktes på mitten.... sen fick jag åröjsa den, tror det var 12 000kr.

Damn, du är 0.5cm längre än mig!


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

12
Skriv svar