tre årining röker

Medlem
tre årining röker

signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tänk så mycket skit det händer runt om i världen som vi inte har någon aning om.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Jadu, vad kan man seja....


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem

MacNille, Du håller verkligen koll på allt i tidningen

Sjuk mamma asså. Fan, man borde aldrig röka. Kanske fest rökning. Men inte mer.


signatur

Rawr

Medlem

Fullt med sjuka människor i denna värld!

Medlem

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.

+ en sakta men säker död.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.

+ en sakta men säker död.

Men det är coolt!!

Medlem
Skrivet av båtsman:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.

+ en sakta men säker död.

Men det är coolt!!

Att dö långsamt?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.

+ en sakta men säker död.

Men det är coolt!!

Att dö långsamt?

Han syftade på kostnaden ju, att ha råd att betala för cigarreter är = status!!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Ah fy fan för folk som röker! *öppnar dosan*

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Att dö långsamt?

Det gör man ändå, rökare dör snabbt i jämförelse! Fatta coolt eller!!

Medlem
Skrivet av Night Hawk:
Skrivet av båtsman:
Skrivet av WaltX:
Skrivet av IceMan:
Skrivet av Fille game lover:

Föstår inte varför man röker i huvudtaget, man luktar så äckligt och det smakar skit=<

+det är dyrt.

+ en sakta men säker död.

Men det är coolt!!

Att dö långsamt?

Inte coolt att röka?
Kolla på dessa herrar ;

James Dean är ju urmodellen för att vara cool, dö ung, lev snabbt och rocka hårt!

Inte överygad än?

Humprey Bogart är ju också en gentleman som är cool och han rökte dagligen
Alltså är det alldeles logiskt att det är coolt att röka.

Om du tvivlar fortfarande så ska jag ge dig beviset som slår alla andra bevis

Mannen, myten och legenden, och den Urcoola killen John Wayne.

Hans framgång beror på att han röker Camel, och han är ju Popular, Handsome Hollywood Star
Det är helt logiskt att det är coolt att röka.


signatur

Morning Glory, the revival!
An "It's so easy" to be social, "It's so easy" to be cool

Medlem

"Nej! Jag tror inte på dig! Du ljuger! Jag kommer aldrig att börja röka!"

Hmm, det här var oroväckande...


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Medlem
Skrivet av Crawller:

MacNille, Du håller verkligen koll på allt i tidningen

Sjuk mamma asså. Fan, man borde aldrig röka. Kanske fest rökning. Men inte mer.

Man Tackar


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Fan vad sjuka människor det finns.


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Sjuukt!


signatur

Wai

Medlem

signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det är inte ett dugg coolt att röka...bara korkat.

Inaktiv

Filmstjärnerökande = Gigantisk sponsring under bordet.

I övrigt tycker jag som alltid att man ska vårda den drabbade och avliva orsaken, inte tvärtom.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Jag såg varken en åring eller två åring i artikeln, definitivt inte tre åringar.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Medlem

jag ser absolut inget fel med att röka, det må vara dumt, men vi människor har och kommer alltid ha en tendens att vara dumma

och om man endå inte bryr sig specielt mycket om sitt liv och hälsa så varför inte fortsätta röka om man endå ser en njutning från det

jag har rökt, 3-4 år, under min yngre ungdom, jag finner fortfarande en njutning med att inhalera röken, men jag röker inte längre, eller visst kan det hända, en cigg passar alltid bra till en öl

enda orsaken till att jag la av, var att jag ville satsa på min sport, som kräver en enorm mängd kondition

nu har jag tyvär börjat snusa, men det är inte bra för hälsan längre eller hur? men jag säger fuck it, det drabbar bara mig, och jag vill endå dö ung :):) lite cancer i munnen skadar aldrig

:):):) john wayne är jävligt cool by the way

Medlem

ghoül, problemet är att rökare skadar andra också, passivrökning heter det. För mig finns det ingen värre lukt än cigarettrök...


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

ghoül, problemet är att rökare skadar andra också, passivrökning heter det. För mig finns det ingen värre lukt än cigarettrök...

Jag hatar verkligen folk som puffar och blåser rök rätt i ansiktet på mig, jag får god lust att skada dem rejält.
Förbjud rökning offentligt och ge rökarna speciella rökbås där de inte kan utsätta andra för sin rök.

Medlem

Om man är äldre än 18 år och vill utsätta sig för den hälsorisk som rökning innebär så gör det men blås fan inte röken på mig.

Om passiv rökning är skadligt eller ej kan ju diskuteras men det luktar förjävligt och det sätter sig i kläderna på en.

Och även om det är sant att det inte finns några bevis på att passiv rökning skadar, något som jag själv tvivlar på så är det ett jävla sätt att utsätta andra för den risken.

Fy fan vad man blir irriterad på folk som går in i busshållplatskuren när det regnar och börjar röka. Synd bara att man är så jävla feg att man inte vågar gå fram och skälla ut dom.

Medlem
Skrivet av Zelaxe:

ghoül, problemet är att rökare skadar andra också, passivrökning heter det. För mig finns det ingen värre lukt än cigarettrök...

Det jag hört är att farorna runt passiv rökning är massa jävla båg. Hur som helst är det skönt att slippa rökning inomhus i barer.

Jävla sick dedär med ungen, undrar hur han började egentligen. Imitera mamma och plocka upp en osläckt cigg i askfatet och börja puffa? Verkar konstigt. Lite lol åt dom i artikeln som trodde att ungen hade rökt i _flera_ år.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

I högstadiet hade jag skåpet över en storrökare, pga lufthålen mellan under och överskåpet så stank mina ytterkläder av cigarettrök.
Jobbigt att behöva förklara för morsan varför det luktar rök om mina kläder.

Medlem

Inte vara elaka mot människor som röker nu mina annars så trevliga med-forumiter! rökare är också människor, bara inte lika länge!

*rolling eyes*

(Jag har ingen förståelse för att människor röker, mer förståelse för alkohol och narkotika helt ärligt och seriöst, då dessa adderar något "positivt" (svårt att komma på något bättre ordval just nu...) till festen eller vardagen, medan rökning enbart subtraherar ens ekonomi och hälsa, två ordentligt viktiga saker i ens liv, vare sig man vill det eller inte.)


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

12
Skriv svar