K: Battlefield 2

Medlem
K: Battlefield 2

Vill bara har keyn så jag kan spela på internet, kvart är att jag vet vem du är på forumet alltså att jag känner igen ditt namn så jag inte blir lurad.

åhär går det till iaf:

1: Du ger mig key
2: Jag kollar om den funkar
3: om den funkar så skickar jag stålar till dig.

Kommer även kunna ge ut mitt hem telenummer och mobil så vi kan prata osv och vad du nu än kan tänkas vilja mig

Men en fråga bara går det köra på nätet med no cd crack med rätt key dvs eller är en key bunden till ett acc?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv

hur mycket cash ger du?

Medlem
Skrivet av SoniC:

Men en fråga bara går det köra på nätet med no cd crack med rätt key dvs eller är en key bunden till ett acc?

Om det går att köra med no-CD-crack vet jag inte, men nyckeln är inte bundet till kontot. Bara inte två personer spelar med samma nyckel samtidigt så går det att ha flera konton med samma nyckel.

Jag har BF2 som jag inte spelar längre, men jag vet inte om jag vill sälja, får fundera på det. Hur mkt skulle du ge för det?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Precis som conthox säger så är nyckeln inte bunden. Probelemet vad jag har hört är att om du blir "påkommen" med att köra No-CD eller någon CD-klon så blir man bannad(mja, nyckeln då). Det är en anledning till att jag inte vågat testa.

Medlem

mm hade också hört det så jag köpte det i butik. Hade gett cirka 100 - 150 kr.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Inaktiv
Skrivet av SoniC:

mm hade också hört det så jag köpte det i butik. Hade gett cirka 100 - 150 kr.

Annars så kan du ju köpa det online via EA-downloader.


signatur

War never changes.

1
Skriv svar