S: Komplett Wii med extra handkontroll

Medlem
S: Komplett Wii med extra handkontroll

Sålt

Medlem

vet inte om jag räknat fel, men allt detdär borde kosta runt 3500 nytt?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

folk tror dom ska få en massa extra för att konsollen inte finns i butiker (vilket många iof får också)

sen är det närmare 3300 nypris


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Man väntar hellre tills det dyker upp i butik och betalar 3k-3.3k.
Utsugarfasoner... skäms! :evil:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

priserna på blocket har också gått ner. fortfarande för mycket men då o då kommer det riktigt fina annonser.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Wii:t är sålt.

Medlem
Skrivet av Lafsen:

Gah, jag jobbar aldelles för mycket. Hinner inte under några omständigheter njuta till den grad av mitt wii som jag vill och låter det därför rinna iväg till någon som bättre kan använda det.
Jag inhandlade Wii-et för en dryg vecka sedan och har under denna tid brukat konsollen två gånger, den är med andra ord så gott som splitter ny

Det som ingår är:

En konsoll
Två Nunchucks
Två Wii remote controllers
Wii sports

För detta vill jag preliminärt ha 4000:-

Jag finns i göteborg, men det kan även fraktas iväg och då är det förskottsbetalning som gäller.

Luktar fishy om den här grejen...

Säljaren påstår att han inte kunnat njuta av sin wii, men ändå bara haft den i en vecka och faktiskt hunnit spela på den 2 ggr!

Och så säljer han tydligen sin wii'n till ett överpris...

Men visst... I det moderna samhället är det kanske okej att ha ett tålamod som håller i 1-2 dagar.

Jag måste bara fråga... Trodde du att du skulle få spela varje dag. Du som har jobb och allt?

Medlem
Skrivet av ostmjuk hamster:
Skrivet av Lafsen:

Gah, jag jobbar aldelles för mycket. Hinner inte under några omständigheter njuta till den grad av mitt wii som jag vill och låter det därför rinna iväg till någon som bättre kan använda det.
Jag inhandlade Wii-et för en dryg vecka sedan och har under denna tid brukat konsollen två gånger, den är med andra ord så gott som splitter ny

Det som ingår är:

En konsoll
Två Nunchucks
Två Wii remote controllers
Wii sports

För detta vill jag preliminärt ha 4000:-

Jag finns i göteborg, men det kan även fraktas iväg och då är det förskottsbetalning som gäller.

Luktar fishy om den här grejen...

Säljaren påstår att han inte kunnat njuta av sin wii, men ändå bara haft den i en vecka och faktiskt hunnit spela på den 2 ggr!

Och så säljer han tydligen sin wii'n till ett överpris...

Men visst... I det moderna samhället är det kanske okej att ha ett tålamod som håller i 1-2 dagar.

Jag måste bara fråga... Trodde du att du skulle få spela varje dag. Du som har jobb och allt?

Två gånger innefattar sessioner om 15 min vilket jag tycker är på tok för lite. Då jag även hade ont om pengar tyckte jag att jag lika gärna kunde vänta med Wii ett tag tills jag fått en stabilare ekonomi och konsolltillgången blivit större, fler bra spel osv. Och jag vet att efterfrågan är såpass stor att jag faktiskt kunde göra vinst på Wii:t, vilket jag nu oxå gjort.

Medlem

Du som jobbar så mycket borde ha en bra ekonomi. Dax att byta jobb?

1
Skriv svar