Skärmar. CRT. Stockholm SÅLDA!

Inaktiv
Skärmar. CRT. Stockholm SÅLDA!

Säljer lite skärmar som jag inte har nån nytta av.

Två stycken Dell 17" CRT. Fungerar prima, inga problem eller skavanker alls. Elkabel ingår.

Har även en Dell 19" Triniton CRT. Mycket fin. Fungerar perfekt den med. Har ett litet klistermärke på vänster sida, syns ej framifrån. Går säkert att ta bort.

Skärmarna är inte använda så mycket även om de är några år gamla.

Pris: 17" 120 kr styck. Båda för 200! Eller högre bud.
19" 200 kr. Eller högre bud.

De finns i Bromma, västerort. Kan levereras med bil om köparen bor någorlunda behagligt till i Stockholm.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

kan du uppskatta antalet timmar på 19"-aren?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Inaktiv

Nej. Tyvärr inte. Har stått i ett rum på sthlms universitet i några års tid då de bytt till 19" TFT (över ett år sen) från sina 15" TFT (som de haft i flera år tid). Vad jag har förstått har den inte använts på lång tid innan jag tog över den. Använde den i ett par månader tills jag bytte till TFT.
Om du antar att priset är lågt pga att skärmen kommer lägga av snart så kan jag tänka mig att höja priset till 500 så det inte verkar suspekt haha.

Btw, har lagligt förskaffat mig skärmen från universitetet :).


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Körning till "lagret" i Bandhagen + skärmar 500 kr om det är ok. Jag befinner mig där idag. Tel 0704641474.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

De fungerar utmärkt. 19-tummaren klarade sig Nåja tack för affären.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Inaktiv

Bra. Blev lite orolig där en stund.

Tack hej.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Helt OT, men vad hände? Ni får ju inte lämna folk hängandes sådär.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Haha spännande. Nä jag gick och lämnade första skärmen i portuppgången, så hör jag ljud i stil med "bang, krasch, boom, knak". Då hade unix öppnat bagageluckan... Tydligen hade en av skärmarna lutat sig mot den och for ut och drämde i backen :). Svordomar... Lite skönhetsfel var tydligen allt som tur var :). Körde dessutom några mil rakt åt helvete fel till att börja med... Lyckat :). Men som ovan visar fungerar den skärmen ändå som tur var.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Inaktiv

Har du kvar några skärmar?

Inaktiv

Nja, sålda betyder att de inte finns kvar längre :). Kolla med Unix, han har en jävla massa skärmar tydligen, kanske kan du skaffa dig en genom honom
Tack för visat intresse


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

1
Skriv svar