S: WoW The burning crusade

Medlem
S: WoW The burning crusade

Säljes pga dublett. Oöppnad.

Pris: 250kr + ev. frakt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

den kostar 270:- i butik...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

den kostar 270:- i butik...

Skall du inte köpa så skriv inte


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

jag skrev av två anledningar:

1. Ingen ska betala frakt för något de kan få för samma pris i butiken runt hörnet, med kvitto.

2. Så att du kan justera priset.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

jag skrev av två anledningar:

1. Ingen ska betala frakt för något de kan få för samma pris i butiken runt hörnet, med kvitto.

2. Så att du kan justera priset.

Precis.. anledningen var inte att du skulle köpa. Skulle du köpt skulle jag kunnat gå ner lite i pris.

SOM SAGT. SKALL DU INTE KÖPA SÅ SKRIV INGET

Lås tråden


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Citat:

* Om säljaren vill ha något som kan anses vara ett orimligt pris pga man kan få samma/en likvärdig/bättre vara till ett bättre pris, påpeka då detta på ett vänligt sätt och nöj er med att bara nämna det, länkar till andra ställen är överflödiga om det inte frågas efter. Finns det redan en påpekning så är fler onödiga.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av Hwergelmer via PM:

lägg ner, du försöker lura folk och jag påpekar det.

Trevlig attityd du har.. anklagar du alla som inte har priser du tycker är låga nog för att "lura folk"?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

tror inte att du förstått poängen med PM, men vi kan ta det här också om du vill.

Skrivet av Fenix via PM:

Du kanske har lässvårigheter, men vilket av "SKALL DU INTE KÖPA SÅ SKRIV INTE" förstod du inte?

jag svarade vad du citerat ovan. jag trodde inte att du försökte lura folk förrän du skickade ett oförskämt PM. då drog jag slutsatsen att du var förbannad för att jag kommit på dig.

OBS. Jag påpekade bara att priset var för högt, varpå du började tjafsa och besvara PM i tråden. Det är alltså inte jag som förstört din säljtråd.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem
Skrivet av Hwergelmer:

OBS. Jag påpekade bara att priset var för högt, varpå du började tjafsa och besvara PM i tråden. Det är alltså inte jag som förstört din säljtråd.

Det var du som började. Hur du kan vända det hela till mitt fel att du inte ville köpa det för mitt utsatta pris förstår jag inte. Är du 12 år?

Hur som helst, det är sålt nu för 250kr


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem

jag informerade dig om att du försökte sälja ett spel till nypris, så att du skulle kunna ändra priset för att få det sålt. eftersom du nu uppenbarligen vet vad spelet kostar i butik har du lurat den som köpt det för 250kr.

det var det sista jag skrev i denna tråd.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Jag håller med dig Hwergelmer, Felix vad fan är ditt problem? Du kan ju inte komma med orimliga priser sedan hoppa på dom som påpekar det...

Dessutom så heter det "private message" av en viss anledning och det är inte tänkt att man ska posta det i forumen.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

http://se.pricerunner.com/games/pc-games/555004/prices
http://www.buggy.nu/index.php?a=search&q=burning+crusade

Är 250kr orimligt för en obruten förpackning?

Skrivet av Laxen:

Jag håller med dig Hwergelmer, Felix vad fan är ditt problem? Du kan ju inte komma med orimliga priser sedan hoppa på dom som påpekar det...

Vad är ditt problem?

När du ändå är på krigsstigen kan du väl kontakta den som lagt ut http://www.blocket.se/vi/10641246.htm?ca=15_s


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

Är 250kr orimligt för en obruten förpackning?

Svar ja, när din enbart är en tjuga billigare än nere i butiken. Dessutom måste man enligt din annons betala frakten vilket går loss på en hel del extra.

Skrivet av Fenix:

När du ändå är på krigsstigen kan du väl kontakta den som lagt ut http://www.blocket.se/vi/10641246.htm?ca=15_s

Ja men där får man ju med en figur, där av det högre priset... du är inte lite vilse du inte.

Nu får du ge dig...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Vila i frid

Om ni ska kommentera tråden se till att det är något vettigt ni skriver.

Tråd låst då varan är såld.


signatur

"Örnar kan kanske sväva högt, men vesslor blir inte insugna i jetmotorer."
Mikael 'the_maxx' Löfgren - FZ

1
Skriv svar