S: Exotiskt GULD till salu!!!!! 600kr

Medlem
S: Exotiskt GULD till salu!!!!! 600kr

Tjena, jag säljer ett Österrikiskt 20 Coronas guldmynt. Årtal på myntet är 1915...

Hade tänkt mig 600 kr eller högstbjudande...

först till kvarn


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Inaktiv

Lite fel publik tror jag. Tradera har en egen avdelning för sedlar och mynt, går säkert bättre där.


signatur

CM Elite 340 | P5K-VM | E7200@3.4GHz | 4GB DDR2 | GTX 260+ OC | WD 640GB | Corsair 450w | ViewSonic vx2235wm

Medlem

Det struntar jag i, jag försöker på flera olika ställen. Förresten vad gör du i den här tråden? Du brukar ju alltid hålla dig till Hårdvaru trådarna. Du är te.x aldrig inne i Allmänt prat :\


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

W2k
Medlem

Håller med om att den här annonsen är väldigt felplacerad här. Kanske inte enligt forumreglerna, men men - lite förnuft får man ha också!

Rekommenderar http://www.tradera.com/category/category_2.aspx?catid=22


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Amenvaf... komigen nu mitt mynt min tråd. Ska du inte handla så spamma inte ner tråden med massa "den passar inte här" och "den skulle passat bättre på"

Geez...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

Amenvaf... komigen nu mitt mynt min tråd. Ska du inte handla så spamma inte ner tråden med massa "den passar inte här" och "den skulle passat bättre på"

Geez...

Ursäkta att jag blandar mig i, men jag tycker att W2k gav ett bra tips och det är väl ingen anledning att bli arg för. Han ville inget annat än att ge ett gott råd om var du kan få ditt mynt sålt snabbare och/eller till ett bra pris.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Det var inte det jag blev sur över, jag blev sur över alla "den här annonsen passar inte in här" Det struntar jag i jag försöker på flera ställen. Kanske finns det någon mynt entusiast/samlare här på fz, vem vet? Tack för tipset W2k i övrigt men plz... jag vet hur man annonserar och behöver inte några råd. Och definitivt inga fler "den passa inte här" poster...


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Jag bjuder 400kr vid en snabb och smidig affär. Vad väger myntet och vilka mått är det?

Medlem

Vet inte mått och vikt manne... men vi kan nog göra affärer


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

1
Skriv svar