Medlem
Nehalem!

Nu har jag beställt detta ---->

Artikelnr. Benämning Best. antal Restn. antal à pris Radtotal

INTEL CORE I7 965 EXTREME 3.2GHZ 8MB S-1366 1 10 395,00 10 395,00

ASUS P6T DELUXE X58 S-1366 2XGBLAN FW ATX 1 0 3 095,00 3 095,00

Netto 10 792,00
Moms 2 707,80
Frakt inkl. moms Mer info 49,00
Öresavrundning 0,00
Ordertotal 13 539,00

Jag har beställt det från Dustin och dem har jag bara hört bra om. Det ska bli skitroligt att se hur detta presterar med min 4870x2..

Medlem

Det vore ännu roligare om du skickade prylarna hem till mig

Enjoy i.a.f.

Inaktiv
Skrivet av landahl:

Nu har jag beställt detta ---->

Artikelnr. Benämning Best. antal Restn. antal à pris Radtotal

INTEL CORE I7 965 EXTREME 3.2GHZ 8MB S-1366 1 10 395,00 10 395,00

ASUS P6T DELUXE X58 S-1366 2XGBLAN FW ATX 1 0 3 095,00 3 095,00

Netto 10 792,00
Moms 2 707,80
Frakt inkl. moms Mer info 49,00
Öresavrundning 0,00
Ordertotal 13 539,00

Jag har beställt det från Dustin och dem har jag bara hört bra om. Det ska bli skitroligt att se hur detta presterar med min 4870x2..

Ännu en meningslös/skryt tråd

Medlem

Landahl, du passar inte på forum och borde bannas. Detta är en så sjukt meningslös tråd att man nästan spyr.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

00a
Medlem

Detta är ju inte första skrytråden från dig landahl! jag var dum nog att tro att du tagit all kritik till dig och slutat med detta! men icke!

Inaktiv

Jag hade bara hört bra om komplett innan också, men slutade med att jag fick vänta 2 veckor på en produkt som dom inte hade eller skulle få in i lager...alltså marknadsförde dom en produkt dom inte hade...sen fick jag göra en ny beställning och vänta 4 dagar till.
Mitt grafikkort började krångla och krasha (sapphire 4870) så jag vill reklamera det..började maila med kompletts support och dom har nu vid 3 tillfällen sagt att dom ska skicka en fraktsedel så jag kan retunera..det har dom inte gjort

Medlem

Vad söker du för svar när du skriver ditt system i en tråd?

Jahaja då har jag köpt en ny dator! Vad roligt!

Intressesmurfarna gör frivolter och antecknar på en lapp som sedan eldas upp!


signatur

Okej, kul att du har köpt en ny processor som "pwnar" oss alla. MEN, varför köpte du den? Den kommer väll kunna fungera bra och du kan skryta men vad i h**vete ska du med den?! Spel? Nehe du, vänta ett par månader till.

Och juste ja, du börjar låta som en kille i min klass och han är mytoman.

(Kan en admin vänligen låsa den här topicen? Annars kommer vi ha lika kul och "reta" landahl.


signatur

Grinder and paint
Makes me the welder I aint

Inaktiv
Skrivet av Crackwhore:

Jag hade bara hört bra om komplett innan också, men slutade med att jag fick vänta 2 veckor på en produkt som dom inte hade eller skulle få in i lager...alltså marknadsförde dom en produkt dom inte hade...sen fick jag göra en ny beställning och vänta 4 dagar till.
Mitt grafikkort började krångla och krasha (sapphire 4870) så jag vill reklamera det..började maila med kompletts support och dom har nu vid 3 tillfällen sagt att dom ska skicka en fraktsedel så jag kan retunera..det har dom inte gjort

Har du rökt på eller? Vad har denna inlägg med tråden att göra:P

Medlem

Ej prisvärt.


signatur

Meep!

00a
Medlem

Tror inte att han bryr sig om det är prisvärt eller ej! sålänge det är top of the line är han nog nöjd.

1
Skriv svar