Medlem
Router

Jo det är så här att min kassa router pajjade för några dagar sedan, och signalen på den routern var av klass 3 eller vad det hette.
I och med det kunde jag inte lira warcraft 3 eller cs får det var får dålig signal. bredbandet är det inget fel på. 8 mbit fiber borde räcka

Så nu undrar jag om ni har något förslag på någon router som man kan lira alla möjliga online spel på utan att den kostar allt för mkt?


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

Måste du köra med router eller kan du inte köra med en switch?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv

Kör du bara en burk kan du ju köra utan både router,switch.hub.
Är det 8mbit så räcker det med en 10mbit switch, lätt och billigt att få tag i.


signatur

Bra kylning IsTheShit

Medlem

Det är det trådlösa jag behöver


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem

D-Link DIR-655

Det ska enligt datakunniga vänner till mig vara den bästa trådlösa routern för sitt pris.

Medlem
Skrivet av lillhenke:

D-Link DIR-655

Det ska enligt datakunniga vänner till mig vara den bästa trådlösa routern för sitt pris.

Tack så mycket ser bra ut kanske lite dyrare än vad jag hade väntat mig men det värkar ju inte finnas så mkt billigare vid den klassen.


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av lillhenke:

D-Link DIR-655

Det ska enligt datakunniga vänner till mig vara den bästa trådlösa routern för sitt pris.

Har en sån som jag köpte på inrådan av min kompis som jobbar som nätverkstekniker eller nåt sånt. Funkar kanon.


signatur

Tempus fugit.

1
Skriv svar